Dostawa materiałów biurowych i plastycznych do oddziałów wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum – część nr 1

Publication date 2017-05-17
End date 2017-05-25 00:00:00
Instytucja Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
Miejscowość Sztum
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511108-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 378200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i plastycznych do ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d38edcc-99c7-4beb-b74a-5450f066cb41
Biuletyn 511108-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
Regon 17020384300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Sztum
Zamawiajacy kod pocztowy 82400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 556 406 327
Zamawiajacy fax 556 406 327
Zamawiajacy email mgzo-sztum@oswiata.org.pl, mgzosztum@poczta.onet.pl
Adres strony url www.sztum.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum na podstawie zarządzenia nr 123.2016 Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dnia 17 listopada 2016 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum dyrektorowi Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Sztumie
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.sztum.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.sztum.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne, zgodnie z zasadani określonymi w rozdziale XIV i XV SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie ul. Mickiewica 39, 82-400 Sztum, pokój 46, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych i plastycznych do oddziałów wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum – część nr 1
Numer referencyjny MGZO.271.5.2017.AD
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i plastycznych do ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 37820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz ze wszystkimi załącznikami została podpisana przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, których to reprezentacja wynika z przepisów prawa, z danych ujawnionych we właściwym rejestrze lub z innego upoważnienia. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) warunków i terminów płatności, 3) parametrów technicznych i rodzaju materiałów biurowych i plastycznych będących przedmiotem umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 1) w zakresie ust. 2 - w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 2) w zakresie ust. 2 pkt 2 – w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji niniejszej umowy, 3) w zakresie ust. 2 pkt 3 – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy polegającej na zmianie parametrów oraz rodzaju materiałów biurowych i plastycznych określonych w załączniku nr 1 do umowy pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji materiałów objętych umową i zastąpienia materiałami o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów wycofanych i z zachowaniem ceny materiałów wycofanych, 4) w zakresie ust. 2 pkt 3 – w przypadku jeśli przyczyni się to, do poprawy jakości przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji umowy. 4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV 4 4 data 2017-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę stanowią wypełniony formularz ofertowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ.

Criterion

Kryteria Warunki płatności
Znaczenie 40
  
Kryteria Łączna cena brutto
Znaczenie 60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)