GuidZP400 |
64c3195d-0100-43da-a9c1-b7882690e0a9
|
Biuletyn |
508466-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
|
Regon |
14270701100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00583
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 601 55 95
|
Zamawiajacy fax |
22 601 55 57
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://clk.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://clk.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa (pok. 121, I piętro - kancelaria Zamawiającego)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
|
Numer referencyjny |
ZP-4/CLKP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części. Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. – 2.10. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.5.1, 2.6.1, 2.9.1 i 2.10.1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przewidywany termin realizacji:
Pakiety 1, 2, 3, 4 poz. 1 i 2, 5, 6, 7 i 8: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Wydział Organizacji, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie);
Pakiet 4 poz. 3 i 4: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Zakład Badań Dokumentów i Technik Audiowizualnych, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie);
Pakiety 9 i 10: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Chemii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) uzupełniony o opis parametrów oferowanego sprzętu „Wykaz parametrów technicznych”- Załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.5.1, 2.6.1, 2.9.1 i 2.10.1 do SIWZ (w zależności od oferowanego Pakietu).
2) katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami szczegółowo określonymi przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.4, 2.5.1, 2.6.1, 2.7, 2.8, 2.9.1. i 2.10.1 do SIWZ,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony „Formularz ofertowy”, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony „Formularz cenowy” – załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od oferowanego Pakietu, zał. 2.1. – 2.10.),
3) oświadczenia wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1) SIWZ,
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
5) zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianego sprzętu lub warunków wykonania, w następujących przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 7 dni.
3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
4) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku:
a) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń – dopuszczalne jest dostarczenie urządzeń o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych urządzeń;
b) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia;
c) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu zamówienia pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
4. Zmiany wskazane w ust. 1 są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.2. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.3. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.3.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI I ZAKŁADU BADAŃ DOKUMNETÓW I TECHNIK AUDIOWIZUALNYCH CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.4. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.5. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.5.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.6. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.6.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.7. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.8. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.9. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.9.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW NCBR: „KANIA”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.10. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.10.1 do SIWZ.
|
| |