GuidZP400 |
07140604-a38a-40a5-af66-ad6cca6979b4
|
Biuletyn |
511065-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
|
Regon |
81125109400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Golisza
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71682
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 425 850
|
Zamawiajacy fax |
914 558 055
|
Zamawiajacy email |
word@word.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.word.szczecn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorzadowa wojewódzka osoba prawna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.word.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozmieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - prawo pocztowe, osobiśćie lub za pośrednictwm posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego 71-682 Szczecin, ul. Golisza 10B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kiosku billetowego
|
Numer referencyjny |
ZP.2610.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kiosku biletowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedno, dwa lub trzy zadania. Zadanie A dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, Zadanie B dostawa sprzętu komputerowego, dopuszcza się sprzęt używany, Zadanie C dostawa kiosku biletowego. Ilości i wymagania techniczne zawarte w siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie, że: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt. 1, tj. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
W przypadku dostępności oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający samodzielnie pobierze z tych baz danych wskazane oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku o którym mowa powyżej jeżeli wskazane dokumenty lub oświadczenia będą w języku innym niż polski, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz oraz odpowiednio załączniki 1a, 1b, 1c, w zależności na ile zadań wykonawca składa ofertę., odpowiednie pełnomocnictwa
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy o zamówienie publiczne Strony przewidują zmiany zawartej umowy na poniższych zasadach:
a) przewiduje się zmianę wynagrodzenia o którym mowa w § 2 ust. 2 w przypadku, gdy nastąpi zmiana urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT.
b) po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, dopuszcza się możliwość dostawy równoważnego sprzętu niż określonego w ofercie pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych wymogów, tj.:
producent urządzenia zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie zaprzestał jego produkcji po terminie złożenia oferty i fakt ten zostanie poświadczony przez producenta sprzętu zaoferowanego w ofercie Wykonawcy
urządzenie równoważne spełnia wszystkie wymogi i parametry zawarte w siwz, a także jest tego samego producenta, co zaoferowane w ofercie Wykonawcy
cena urządzenia równoważnego nie może być wyższa od ceny zaoferowanej w ofercie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oproramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania. Ilości i wymagania techniczne zawarte w siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego w liościach o parametrach wskazanych w siwz. Dopuszcza się sprzęt używany.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kiosku biletowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kiosku biletowego składającego się z tabletu oraz podłączonej do tabletu termicznej drukarki kioskowej w obudowie wolnostojącej wandaloodpornej o parametrach wskazanych w siwz
|
| |