„SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH, ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ ORAZ MEBLI KUCHENNYCH WRAZ Z MONTAŻEM I MEBLI MAGAZYNOWYCH”

Publication date 2017-05-18
End date 2017-05-26 00:00:00
Instytucja "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504389-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391410002, 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli w podziale na następujące części:
1) Część I – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli biurowych oraz elementów wyposażenia wnętrz:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
1 Zestaw: wózek i krzesła składane 30 szt. ZK 2
2 Biurko B 3
3 Biurko małe BM 2
4 Kontener biurkowy mobilny KB 5
5 Szafa aktowa SA 3
6 Szafa aktowa większa SAW 4
7 Szafa ubraniowo-aktowa SUA 3
8 Regał aktowy RA 3
9 Regał narożny RN 2
10 Stół konferencyjny SK 2
11 Kanapa narożna KN 1
12 Sofa do siedzenia SDS 1
13 Krzesło drewniane KD 15
14 Fotel biurowy FB 20
15 Stołek typu hoker SH 8
16 Poduchy do siedzenia typu FUTOYO PF 20
17 Pufa sześcienna PS 50
18 Stolik kawowy komplet SK 2
19 Szafki animatorskie (komplet) SAN 1 16
20 Szafki animatorskie (komplet) SAN 2 15
21 Szafki animatorskie (komplet) SAN 3 14
22 Dwustronna tablica ścieralna duża DTD 1
23 Dwustronna tablica ścieralna mała DTM 2

2) Część II - obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość
Szafki stojące
1 Szafka stojąca pod zlewozmywak KS1 1
2 Szafka stojąca KS2 2
3 Szafka stojąca KS3 1
4 Szafka stojąca KS4 2
5 Szafka stojąca KS5 1
6 Szafka wisząca KW1 1
7 Szafka wisząca KW2 2
8 Półki wiszące KW3 2
9 Blat kuchenny BL 1
Wyposażenie
10 Lodówka LD 1
11 Kuchenka mikrofalowa MC 2
12 Zmywarka ZM 1
13 Czajnik elektryczny CZ 2
3) Część III – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni:
L.p. Symbol Nazwa asortymentu Ilość
Szafki stojące [WxSxGcm]
1 KS1 Szafka kolumnowa 200x65x60 – zabudowa lodówki 1
2 KS2 Szafka 90x60x60 pod zlewozmywak, wyposażona w 3 pojemniki na śmieci umożliwiające segregację odpadów, dwoje drzwiczek 1
3 KS3 Szafka - obudowa zmywarki (90x50x60) 1
4 KS4 Szafka 90x60x60 z trzema szufladami na prowadnicach 1
5 KS5 Szafka 90x60x60 na garnki i miski 1
6 KS6 Półka 90x30x30 1
7 KS7 Szafka 30x60x60 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki otwierane do góry 1
8 KS8 Szafa 165x60x60 na środki czystości, drzwiczki prawe 1
Szafki wiszące
9 KW1 Szafka 60x40x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki lewe 1
10 KW2 Szafka 60x40x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki prawe, suszarkę na naczynia 1
11 KW3 Szafka 60x50x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki prawe 1
12 KW4 Szafka 60x60x30 wyposażona w dwie półki, drzwiczki otwierane do góry 1
13 BL Blat 1
Wyposażenie kuchni
14 ZL Zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem 1
15 BT Bateria kuchenna 1
16 LD Lodówka 1
17 MC Mikrofalówka 1
18 ZM Zmywarka do zabudowy 1
19 LED Podświetlenie LED 1
20 TS Taboret ze schowkiem 1
Dodatki
21 WP Wieszak podwójny na drzwiczki 1
22 SRP Stojak na ręcznik papierowy 1
23 SK Suszarka kuchenna 1


4) Część IV – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli magazynowych:
L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla
Ilość
1 Regał magazynowy z pojemnikami RM1 1
2 Pojemnik warsztatowy PM1 4
3 Regał magazynowy z pojemnikami RM2 2
4 Blat kompletacyjny BK 1
5 Szafa metalowa SB1 3
6 Pojemnik plastikowy żółty PP1 5
7 Pojemnik plastikowy szary PP2 5

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz parametry techniczne i wyposażenie dla wszystkich Części I,II,III,IV zostały zawarte w Załączniku 1 do SIWZ.
Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie:

1) wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1);
2) minimalnych wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973) – dotyczy biurek i foteli biurowych;
3) deklaracji zgodności z normą PN-EN 1335-1:2004 oraz PN-EN 1335-2:2009 lub równoważną – dotyczy krzeseł i foteli biurowych.

Zamawiający zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble i wyposażenie spełniają wymagania opisane w SIWZ, w szczególności karty produktu zawierające charakterystykę mebla
i materiałów służących do jego wykonania oraz dokumentu potwierdzającego, że meble posiadają ww. normy lub normy równoważne oraz atesty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0215aba-2dce-4134-abf1-09b70c1ed88f
Biuletyn 504389-N-2017
Zamawiajacy nazwa "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Regon 10052223800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 233 50 53
Zamawiajacy fax 42 638 59 58
Zamawiajacy email zamowienia@ec1lodz.pl
Adres strony url http://www.ec1lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zamówienie będzie finansowane z projektu „Rozwój funkcji i usług oferowanych przez EC-1 Łódź – Miasto Kultury” (umowa DKZ-KLT-II.3032.29.2017 z dnia 27 stycznia 2017 r.) oraz z funduszy UE w ramach projektu pn. „Aranżacja i wykonanie ekspozycji i wyposażenia Centrum Nauki i Techniki w Łodzi” (umowa nr POIS.08.01.00-00-0018/16-00).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ec1lodz.pl/
Nazwa nadana zamowieniu „SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH, ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ ORAZ MEBLI KUCHENNYCH WRAZ Z MONTAŻEM I MEBLI MAGAZYNOWYCH”
Numer referencyjny 183/CNT/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli w podziale na następujące części: 1) Część I – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli biurowych oraz elementów wyposażenia wnętrz: L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość 1 Zestaw: wózek i krzesła składane 30 szt. ZK 2 2 Biurko B 3 3 Biurko małe BM 2 4 Kontener biurkowy mobilny KB 5 5 Szafa aktowa SA 3 6 Szafa aktowa większa SAW 4 7 Szafa ubraniowo-aktowa SUA 3 8 Regał aktowy RA 3 9 Regał narożny RN 2 10 Stół konferencyjny SK 2 11 Kanapa narożna KN 1 12 Sofa do siedzenia SDS 1 13 Krzesło drewniane KD 15 14 Fotel biurowy FB 20 15 Stołek typu hoker SH 8 16 Poduchy do siedzenia typu FUTOYO PF 20 17 Pufa sześcienna PS 50 18 Stolik kawowy komplet SK 2 19 Szafki animatorskie (komplet) SAN 1 16 20 Szafki animatorskie (komplet) SAN 2 15 21 Szafki animatorskie (komplet) SAN 3 14 22 Dwustronna tablica ścieralna duża DTD 1 23 Dwustronna tablica ścieralna mała DTM 2 2) Część II - obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni: L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość Szafki stojące 1 Szafka stojąca pod zlewozmywak KS1 1 2 Szafka stojąca KS2 2 3 Szafka stojąca KS3 1 4 Szafka stojąca KS4 2 5 Szafka stojąca KS5 1 6 Szafka wisząca KW1 1 7 Szafka wisząca KW2 2 8 Półki wiszące KW3 2 9 Blat kuchenny BL 1 Wyposażenie 10 Lodówka LD 1 11 Kuchenka mikrofalowa MC 2 12 Zmywarka ZM 1 13 Czajnik elektryczny CZ 2 3) Część III – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni: L.p. Symbol Nazwa asortymentu Ilość Szafki stojące [WxSxGcm] 1 KS1 Szafka kolumnowa 200x65x60 – zabudowa lodówki 1 2 KS2 Szafka 90x60x60 pod zlewozmywak, wyposażona w 3 pojemniki na śmieci umożliwiające segregację odpadów, dwoje drzwiczek 1 3 KS3 Szafka - obudowa zmywarki (90x50x60) 1 4 KS4 Szafka 90x60x60 z trzema szufladami na prowadnicach 1 5 KS5 Szafka 90x60x60 na garnki i miski 1 6 KS6 Półka 90x30x30 1 7 KS7 Szafka 30x60x60 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki otwierane do góry 1 8 KS8 Szafa 165x60x60 na środki czystości, drzwiczki prawe 1 Szafki wiszące 9 KW1 Szafka 60x40x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki lewe 1 10 KW2 Szafka 60x40x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki prawe, suszarkę na naczynia 1 11 KW3 Szafka 60x50x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki prawe 1 12 KW4 Szafka 60x60x30 wyposażona w dwie półki, drzwiczki otwierane do góry 1 13 BL Blat 1 Wyposażenie kuchni 14 ZL Zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem 1 15 BT Bateria kuchenna 1 16 LD Lodówka 1 17 MC Mikrofalówka 1 18 ZM Zmywarka do zabudowy 1 19 LED Podświetlenie LED 1 20 TS Taboret ze schowkiem 1 Dodatki 21 WP Wieszak podwójny na drzwiczki 1 22 SRP Stojak na ręcznik papierowy 1 23 SK Suszarka kuchenna 1 4) Część IV – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli magazynowych: L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość 1 Regał magazynowy z pojemnikami RM1 1 2 Pojemnik warsztatowy PM1 4 3 Regał magazynowy z pojemnikami RM2 2 4 Blat kompletacyjny BK 1 5 Szafa metalowa SB1 3 6 Pojemnik plastikowy żółty PP1 5 7 Pojemnik plastikowy szary PP2 5 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz parametry techniczne i wyposażenie dla wszystkich Części I,II,III,IV zostały zawarte w Załączniku 1 do SIWZ. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie: 1) wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1); 2) minimalnych wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973) – dotyczy biurek i foteli biurowych; 3) deklaracji zgodności z normą PN-EN 1335-1:2004 oraz PN-EN 1335-2:2009 lub równoważną – dotyczy krzeseł i foteli biurowych. Zamawiający zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble i wyposażenie spełniają wymagania opisane w SIWZ, w szczególności karty produktu zawierające charakterystykę mebla i materiałów służących do jego wykonania oraz dokumentu potwierdzającego, że meble posiadają ww. normy lub normy równoważne oraz atesty.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny oferty zawierającej podatek (dla poszczególnych części oddzielnie).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg Zał. nr 3 do SIWZ, składany w oryginale). 2. Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg Zał. nr 4 do SIWZ, składany w oryginale). 3. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 4. Informację, czy Wykonawca zrealizuje zamówienie sam, czy przy pomocy podwykonawcy, ze wskazaniem części zamówienia, które będzie realizował podwykonawca oraz podaniem firmy podwykonawcy (wg Zał. nr 7 do SIWZ, składaną w oryginale).
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część I – wartość wadium 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Część II – wartość wadium 400,00 zł (czterysta złotych) Część III – wartość wadium 300,00 zł (trzysta złotych) Część IV – wartość wadium 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych) Kwota wadium dla całego zamówienia (wszystkich części) wynosi: 3 450,00 zł (trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych). Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części I i II (Istotne postanowienia umowy wg Załącznika Nr 2a do SIWZ) Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy dotyczących: 1) zmiany podwykonawcy w sytuacji i na warunkach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 2) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy; 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy np. zmiany prawa. Dla części II i III (Istotne postanowienia umowy wg Załącznika Nr 2b do SIWZ) 3. Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy dotyczących: 1) zmiany podwykonawcy w sytuacji i na warunkach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 2) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy; 3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy np. zmiany prawa.
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli biurowych oraz elementów wyposażenia wnętrz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe w Części I – Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym: a) w terminie 2 dni od zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, b) w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa powyżej będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Jako dzień zakończenia realizacji zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i bez wad. Strony protokołem odbioru końcowego potwierdzają wykonanie wszystkich obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy oraz, że przedmiot zamówienia jest sprawny i wolny od wad.
Zalacznik krotki opis 1. Część I obejmuje: 1 Zestaw: wózek i krzesła składane 30 szt. ZK 2 2 Biurko B 3 3 Biurko małe BM 2 4 Kontener biurkowy mobilny KB 5 5 Szafa aktowa SA 3 6 Szafa aktowa większa SAW 4 7 Szafa ubraniowo-aktowa SUA 3 8 Regał aktowy RA 3 9 Regał narożny RN 2 10 Stół konferencyjny SK 2 11 Kanapa narożna KN 1 12 Sofa do siedzenia SDS 1 13 Krzesło drewniane KD 15 14 Fotel biurowy FB 20 15 Stołek typu hoker SH 8 16 Poduchy do siedzenia typu FUTOYO PF 20 17 Pufa sześcienna PS 50 18 Stolik kawowy komplet SK 2 19 Szafki animatorskie (komplet) SAN 1 16 20 Szafki animatorskie (komplet) SAN 2 15 21 Szafki animatorskie (komplet) SAN 3 14 22 Dwustronna tablica ścieralna duża DTD 1 23 Dwustronna tablica ścieralna mała DTM 2 2. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania i ustawienia mebli i wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Meble wymienione w Części I – w tym: biurka, szafy, kontenery biurkowe, regały powinny być wykonane z płyty wiórowej pokryte obustronnie laminatem o powierzchniowej fakturze drewna, grubości nie mniejszej niż 28 mm. 4. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie: a) wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1) - dotyczy płyt meblowych b) minimalnych wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973) - dotyczy biurek i krzeseł c) deklaracji zgodności z normą PN-EN 1335-1:2004 oraz PN-EN 1335-2:2009 lub równoważną - dotyczy krzeseł i foteli biurowych. 5. W terminie 2 dni od zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane próbniki o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 6. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory laminatów, tkanin, obudów, uchwytów, tkanin tapicerki, kolorów). Uzgodnienia, o których mowa, będą potwierdzone protokołem uzgodnień przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że: 1) wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu, wszystkie załączone zdjęcia zamieszczone w szczegółowym opisie zamówienia dotyczą kształtów i wymiarów zamawianych mebli i stanowią tylko przykładowy wzór w tym zakresie. Kolorystyka przedstawionych na zdjęciach mebli nie dotyczy przedmiotu zamówienia. 2) zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble spełniają wymagania opisane w SIWZ w szczególności karty produktu zawierające charakterystykę mebla i materiałów służących do jego wykonania oraz dokumentu potwierdzającego, że meble posiadają ww. normy lub normy równoważne oraz atesty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 21 dni od daty zatwierdzenia protokołu uzgodnień, jednak nie później niż 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym: a) w terminie 2 dni od zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, b) w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą projekt wykonawczy oraz szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory laminatów, obudów, uchwytów). Jako dzień zakończenia realizacji zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i bez wad. Strony protokołem odbioru końcowego potwierdzają wykonanie wszystkich obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy oraz, że przedmiot zamówienia jest sprawny i wolny od wad.
Zalacznik krotki opis Część II obejmuje: 1 Szafka stojąca pod zlewozmywak KS1 1 2 Szafka stojąca KS2 2 3 Szafka stojąca KS3 1 4 Szafka stojąca KS4 2 5 Szafka stojąca KS5 1 6 Szafka wisząca KW1 1 7 Szafka wisząca KW2 2 8 Półki wiszące KW3 2 9 Blat kuchenny BL 1 Wyposażenie 10 Lodówka LD 1 11 Kuchenka mikrofalowa MC 2 12 Zmywarka ZM 1 13 Czajnik elektryczny CZ 2 Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania i ustawienia mebli (wykonania zabudów) w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Fronty mebli kuchennych winny być pokryte folią PCV w kolorze jasnozielonym. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie: a) wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1). 5. Okucia meblowe muszą spełniać wymagania norm: PN-EN 15939:2012, PN-EN 15338+A1:2010, PN-EN 15828:2011 lub równoważne. 6. Przed przystąpieniem do realizacji, Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego projekt wykonawczy zabudowy meblowej wraz z uwzględnieniem instalacji. Zamawiający zaakceptuje projekt lub wniesie do niego uwagi, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w projekcie wykonawczym. Wybrany wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabryczny próbnik oferowanych laminatów oraz kolorystyki lakierów. Zamawiający wymaga, aby na etapie uzgadniania projektu wykonawczego, Wykonawca przedstawił próbnik oferowanych uchwytów, składający się z co najmniej 10 różnych modeli uchwytów relingowych dwupunktowych, długości min. 20cm. Wymiary podane w zestawieniu mają charakter orientacyjny, przed realizacją zabudowy kuchennej wymiary należy pobrać z natury. W terminie 2 dni od zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą projekt wykonawczy oraz szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia będą potwierdzone protokołem uzgodnień przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający informuje, że: a) wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu; b) zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble spełniają wymagania opisane w SIWZ w szczególności karty produktu zawierające charakterystykę mebla i materiałów służących do jego wykonania oraz dokumentu potwierdzającego, że meble posiadają ww. normy lub normy równoważne. 
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 21 dni od daty zatwierdzenia protokołu uzgodnień, jednak nie później niż 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym: a) w terminie 2 dni od zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, b) w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą projekt wykonawczy oraz szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory laminatów, obudów, uchwytów). Jako dzień zakończenia realizacji zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i bez wad. Strony protokołem odbioru końcowego potwierdzają wykonanie wszystkich obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy oraz, że przedmiot zamówienia jest sprawny i wolny od wad.
Zalacznik krotki opis Część III – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni: 1 KS1 Szafka kolumnowa 200x65x60 – zabudowa lodówki 1 2 KS2 Szafka 90x60x60 pod zlewozmywak, wyposażona w 3 pojemniki na śmieci umożliwiające segregację odpadów, dwoje drzwiczek 1 3 KS3 Szafka - obudowa zmywarki (90x50x60) 1 4 KS4 Szafka 90x60x60 z trzema szufladami na prowadnicach 1 5 KS5 Szafka 90x60x60 na garnki i miski 1 6 KS6 Półka 90x30x30 1 7 KS7 Szafka 30x60x60 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki otwierane do góry 1 8 KS8 Szafa 165x60x60 na środki czystości, drzwiczki prawe 1 Szafki wiszące 9 KW1 Szafka 60x40x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki lewe 1 10 KW2 Szafka 60x40x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki prawe, suszarkę na naczynia 1 11 KW3 Szafka 60x50x30 wyposażona w jedną półkę, drzwiczki prawe 1 12 KW4 Szafka 60x60x30 wyposażona w dwie półki, drzwiczki otwierane do góry 1 13 BL Blat 1 Wyposażenie kuchni 14 ZL Zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem 1 15 BT Bateria kuchenna 1 16 LD Lodówka 1 17 MC Mikrofalówka 1 18 ZM Zmywarka do zabudowy 1 19 LED Podświetlenie LED 1 20 TS Taboret ze schowkiem 1 Dodatki 21 WP Wieszak podwójny na drzwiczki 1 22 SRP Stojak na ręcznik papierowy 1 23 SK Suszarka kuchenna 1 2. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania i ustawienia mebli (wykonania zabudów) w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie: a) wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1). 4. W terminie 2 dni od zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 5. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą projekt wykonawczy oraz szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, będą potwierdzone protokołem uzgodnień przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Zamawiający informuje, że: 1) wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu; 2) zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble spełniają wymagania opisane w SIWZ w szczególności karty produktu zawierające charakterystykę mebla i materiałów służących do jego wykonania oraz dokumentu potwierdzającego, że meble posiadają ww. normy lub normy równoważne.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – obejmuje sprzedaż wraz z dostawą następujących fabrycznie nowych mebli magazynowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe w Części IV – Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym: a) w terminie 2 dni od zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, b) w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa powyżej, będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Jako dzień zakończenia realizacji zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i bez wad. Strony protokołem odbioru końcowego potwierdzają wykonanie wszystkich obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy oraz, że przedmiot zamówienia jest sprawny i wolny od wad.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa nowych mebli magazynowych dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach EC1 Zachód „EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi w zakresie przedstawionym poniżej w tabeli: L.p. Nazwa asortymentu Symbol mebla Ilość 1 Regał magazynowy z pojemnikami RM1 1 2 Pojemnik warsztatowy PM1 4 3 Regał magazynowy z pojemnikami RM2 2 4 Blat kompletacyjny/sklejkowy BK 1 5 Szafa metalowa SB1 3 6 Pojemnik plastikowy żółty PP1 5 7 Pojemnik plastikowy szary PP2 5 2. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania i ustawienia mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że: 1) wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu; 2) zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble spełniają wymagania opisane w SIWZ w szczególności karty produktu zawierające charakterystykę mebla i materiałów służących do jego wykonania oraz dokumentu potwierdzającego, że meble posiadają ww. normy lub normy równoważne.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)