Dostawa czekolady w ilości 350 000 sztuk wraz z opakowaniami

Publication date 2017-05-18
End date 2017-05-26 00:00:00
Instytucja
Miejscowość
Województwo
Branża
  • Czekolada i wyroby cukiernicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510886-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158421003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolady twardej w postaci tabliczki a`100 g w ilości 350 000 szt. (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy) wraz z opakowaniami (kartonik dla Honorowego Dawcy Krwi – 8 czekolad, szczelne opakowanie 8 czekolad w kartoniku oraz opakowanie zbiorcze). Czekolada musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 214, poz. 1813 z późn. zm.), w szczególności w zakresie jakości handlowej kakao i tłuszczu kakaowego, czekolady mlecznej, czekolady z nadzieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac2ca7d0-3cb3-4e37-bdd1-7c4bb5f41aac
Biuletyn 510886-N-2017
Zamawiajacy email rckikszn@radunix.com.pl
Adres strony url www.krwiodawstwo.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krwiodawstwo.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej al. wojska Polskiego 80/82 70-482 Szczecin pok.nr 10
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa czekolady w ilości 350 000 sztuk wraz z opakowaniami
Numer referencyjny 5/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolady twardej w postaci tabliczki a`100 g w ilości 350 000 szt. (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy) wraz z opakowaniami (kartonik dla Honorowego Dawcy Krwi – 8 czekolad, szczelne opakowanie 8 czekolad w kartoniku oraz opakowanie zbiorcze). Czekolada musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 214, poz. 1813 z późn. zm.), w szczególności w zakresie jakości handlowej kakao i tłuszczu kakaowego, czekolady mlecznej, czekolady z nadzieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15842100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie sukcesywnie do wyczerpania wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia ilości, nie dłużej jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca będzie realizował zamówienie na podstawie pojedynczych zleceń, przesyłanych przez Zamawiającego zgodnie z wyborem drogą elektroniczną lub faksem, określających ilość zamawianego towaru (czekolad) oraz planowany termin dostawy. Wykonawca zrealizuje zamówienie objęte pojedynczym zleceniem do 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego. (Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalny poziom zdolności: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych) brutto każda, w ramach których dostarczono m.in. wyroby czekoladowe lub wyroby w polewie czekoladowej (np. wafle czekoladowe, wafle w czekoladzie, bombonierki czekoladowe, cukierki z czekoladą, cukierki w czekoladzie, tabliczki czekolady, ciasta czekoladowe, ciastka w polewie czekoladowej). Uwaga: W przypadku, gdy wartość dostaw wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane – zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. dowody określające czy te dostawy (wskazane w wykazie dostaw) zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. opis przedmiotu zamówienia potwierdzający właściwości wskazane w tabeli (rozdział III SIWZ) dla 3 grup smakowych czekolad (czekolada mleczna, czekolada gorzka, czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi) – zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 2. specyfikacja techniczna wyrobu gotowego dla 3 grup smakowych czekolad (czekolada mleczna, czekolada gorzka, czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi). 3. próbki oferowanych wyrobów tj. 3 grup smakowych czekolad: - czekolada mleczna - 4 tabliczki, szczelnie opakowana każda tabliczka czekolady (zgrzana folia spożywcza lub opakowanie typu flow pack), - czekolada gorzka - 2 tabliczki, szczelnie opakowana każda tabliczka czekolady (zgrzana folia spożywcza lub opakowanie typu flow pack), - czekolada mleczna kokosowa – 2 tabliczki, szczelnie opakowana każda tabliczka czekolady (zgrzana folia spożywcza lub opakowanie typu flow pack). Wykonawca zobowiązany jest zapakować 8 szt. czekolad do kartonika Honorowego Dawcy Krwi wykonanego zgodnie z postanowieniami rozdziału III SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Uwaga: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Pełnomocnictwo wystawione w sposób określony przepisami prawa cywilnego, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone przez notariusza. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy. 7. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega sie wspólnie kilku wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych), o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO nr: 10 1130 1176 0022 2126 9820 0001. Do oferty zaleca się załączenie dowodu wpłaty wadium. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że, poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”, „klęski żywiołowej”). W takim przypadku termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku tej zmiany wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów (zmiana nie wymagająca podpisania aneksu); 4) w planowanej dacie dostawy nie będzie możliwe dostarczenie zaoferowanych grup smakowych czekolad, w szczególności zaoferowane czekolady nie będą dostępne na rynku lub dostęp do nich będzie utrudniony. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku możliwość dostawy innych czekolad na wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że czekolady zamienne (poszczególne grupy smakowe) będą spełniać wymagania określone w SIWZ (rozdział III). Wykonawca wraz z wnioskiem zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające właściwości wskazane w rodzdziale III SIWZ tj. specyfikacje techniczne gotowego wyrobu (zmiana nie wymagająca podpisania aneksu); 5) ulegną zmianie wytyczne Ministerstwa Zdrowia w zakresie wizualizacji obrandowania opakowań na czekolady. W takim przypadku Strony dopuszczają możliwość zmiany szaty graficznej (nadruk) opakowań w szczególności kartonika HDK. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 3. Żadnej ze stron Umowy nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu (obie strony muszą wyrazić zgodę się na zawarcie aneksu).
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I.1) NAZWA I ADRES Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa S.P.Z.O.Z., krajowy numer identyfikacyjny 29246800000, ul. Aleja Wojska Polskiego , 70482 Szczecin, w woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4243600, 4243604, e-mail rckikszn@radunix.com.pl, faks 914 221 898.

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30
  
Kryteria cena
Znaczenie 60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)