Dostawa mebli (DFZP-AB-271-85/2017)

Publication date 2017-05-19
End date 2017-05-29 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512906-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391000003, 331920002, 331921209, 331923005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00c902ab-8c48-494a-a4c5-e07c28836de6
Biuletyn 512906-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publ icznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli (DFZP-AB-271-85/2017)
Numer referencyjny DFZP-AB-271-85/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 100920,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy części 1: Dokumenty potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: a) Atest Higieniczny dla laminatu HPL, b) Atest Higieniczny dla Płyt wiórowych, laminowanych o grubościach od 8 do 38 mm, c) Atest Higieniczny na Blaty robocze o grubościach 28 i 38 mm, d) Atest Higieniczny na Farby proszkowe epoksydowo – poliestrowe, e) Atest Higieniczny na Klej stolarski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz wymagań granicznych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do specyfikacji. 4. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Czy wadium 1
Wadium Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1: 600,00 zł; Część 2: 200,00 zł; Część 3: 200,00 zł; Część 4: 1.000,00 zł; Część 5: 500,00 zł;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w następującym zakresie: a) zmiany terminów dostawy Wyposażenia, o których mowa w umowie, w przypadku wystąpienia trudności organizacyjnych związanych z pracą Oddziałów Klinicznych i jednostek Szpitala Uniwersyteckiego, w związku koniecznością wykonywania przez te oddziały i jednostki zadań statutowych Szpitala Uniwersyteckiego; b) obniżenia kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 umowy, w przypadku obniżenia cen jednostkowych Wyposażenia, lub w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług; c) zastąpienia Wyposażenia, które ma być dostarczone w ramach realizacji niniejszej umowy, Wyposażeniem nowym, posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadało Wyposażenie, będące podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji Wyposażenia, które ma być dostarczone, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego Wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu, d) zastąpienia Wyposażenia, który ma być dostarczone w ramach realizacji umowy, yposażeniem o wyższej jakości w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego Wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu.
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26100,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis 1. Szafka - 8 szt. ; 2. Blat - 1 kpl. ; 3. Biurko - 1 szt. ; 4. Szafka - 1 szt. ; 5. Biurko - 2 szt. ; 6. Szafka - 4 szt. ; 7. Szafa - 1 szt. ; 8. Pulpit - 1 szt. ; 9. Kontener - 2 szt. ; 10. Regał - 1 szt. ; 11. Szafka - 2 szt. ; 12. Szafka - 2 szt. ; 13. Zabudowa - 1 szt. ; 14. Blat - 1 szt. ; 15. Szafka - 1 szt. ; 16. Szafka - 1 szt. ; 17. Szafka - 3 szt. ; 18. Szafka - 3 szt. ; 19. Płyta - 1 kpl. ; 20. Szafka - 1 szt. ; 21. Szafka - 1 szt. ; 22. Blat - 1 szt. ; 23. Szafka - 2 szt. ; 24. Blat - 1 szt. ; 25. Szafa - 2 szt. ; 26. Nadstawka - 2 szt. ; 27. Szafa - 1 szt. ; 28. Szafa - 2 szt. ; 29. Szafa - 1 szt. ; 30. Nadstawka - 1 szt. ; 31. Szafa - 2 szt. ; 32. Nadstawka - 2 szt. ; 33. Listwy - 1 kpl. ; 34. Szafa - 3 szt. ; 35. Szafa - 1 szt. ; 36. Nadstawka - 4 szt. ; 37. Biurko - 1 szt. ; 38. Regał - 1 szt. ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8900,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 3
Zalacznik krotki opis Szafka ubraniowa - 25 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8400,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Maszt pomp infuzyjnych - 10 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39002,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Łóżko - 10 sztuk; 2. Szafka - 10 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18518,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Materac - 19 sztuk
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)