Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2017-05-19
End date 2017-05-29 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513024-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44a5b319-ded2-4418-b71b-42965d4a1090
Biuletyn 513024-N-2017
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url http://3rblog.wp.mil.pl/pl/index.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://3rblog.wp.mil.pl/pl/index.html
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistycza, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków (Kancelaria Jawna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny 101/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-02T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy. Zakończenie: w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, przy czym nie może to być termin późniejszy, niż: a) dla zadania nr 1: do 11.08.2017 r.; b) dla zadania nr 2: do 02.10.2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Zakresie warunkow udzialu a) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku oferowania produktu równoważnego Wykonawca na wezwanie Zamawiającego (o którym mowa w rozdziale VI) obowiązany będzie złożyć kartę katalogową w stosunku do każdego produktu równoważnego. Część równoważna musi spełniać wszelkie wymogi, jakie związane są z przedmiotem zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.05.2017 r. do godz. 9:00, w wysokości: a) dla Zadania nr 1: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100); b) dla Zadania nr 1: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie zamawiającego, że zaistniały okoliczności, o których mowa w rozdziale IX, pkt. 11 i 12 niniejszej specyfikacji, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. b) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni. c) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota określona w rozdziale IX, pkt. 1 niniejszej specyfikacji. d) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.04.2017 r. o godz. 10:00 5. Wadium, wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na konto 3 Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie nr: Bank NBP O/O KRAKÓW Nr konta: 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000 z dopiskiem: „wadium – „Dostawa materiałów biurowych” - Sprawa nr 101/2017" 6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania ofert do godziny 9:00 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym zamawiającego (o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). 7. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały należy deponować w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii jawnej 3 Regionalnej Bazy Logistycznej, ul. Montelupich 3, mieszczącej się w budynku nr 28 lub wraz z ofertą (w osobnej kopercie z dopiskiem „zabezpieczenie zapłaty wadium, nr sprawy 101/2017”) - o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o ile oryginał został zdeponowany w kancelarii jawnej osobno a nie z ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu wykonania umowy - w przypadku gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, b) zmiany miejsca dostarczenia przedmiotu umowy – w przypadku dyslokacji Zamawiającego bądź któregokolwiek z pododdziałów. c) Zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami, d) Obniżenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą. e) Zmiany Odbiorcy, f) Przedłużenia terminu realizacji umowy – o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przez Krajową Izbę Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO bądź Sąd. g) Zmiany przedmiotu umowy- gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; h) Zmiany przedmiotu umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian nieistotnych w każdym czasie za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy. Zakończenie: w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, przy czym nie może to być termin późniejszy, niż: a) dla zadania nr 1: do 11.08.2017 r.; b) dla zadania nr 2: do 02.10.2017 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku 4.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy. Zakończenie: w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, przy czym nie może to być termin późniejszy, niż: b) dla zadania nr 2: do 02.10.2017 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku 4.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)