GuidZP400 |
ad3bb4b3-74f2-4729-ac30-8aa02cbb216b
|
Biuletyn |
512211-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
|
Regon |
35119473600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Modrzewiowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-224
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 252 842
|
Zamawiajacy fax |
124 251 228
|
Zamawiajacy email |
office@kcr.pl
|
Adres strony url |
http://www.kcr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.kcr.pl/194,konkurs - 2017.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.kcr.pl/194,konkurs - 2017.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - należy złożyć na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30 - 224 Kraków, budynek nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów szewnych oraz opatrunków
|
Numer referencyjny |
A.I.271-13/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów szewnych oraz opatrunków”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz posiadają następujące zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizowali: a) dla części 1 zamówienia - co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 15 000,00 zł (brutto); b) dla części 2 zamówienia - co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 30 000,00 zł (brutto); c) dla części 3 zamówienia - co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 7 000,00 zł (brutto); d) dla części 4 zamówienia - co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 2 000,00 zł (brutto).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. Załącznik do wzoru umowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub CEIDG; 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert; 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu (w formie pisemnej) – jeżeli dotyczy. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany zostały określone we wzorze umowy, który został opublikowany na stronie www Zamawiającego, w zakładce dotyczącej zamówień publicznych - 2017 rok (Znak postępowania: A.I.271-13/17).
|
IV 4 4 data |
2017-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 zamówienia: Materiały szewne - składa się z następującego asortymentu: a) Szew chirurgiczny niewchłanialny-syntetyczny monofilament, wykonany z polimeru poliamidu, barwiony, łatwy w manipulowaniu i wiązaniu; b) Szwy wchłanialne - plecione, powlekane z kwasu poliglikolowego o średnim okresie podtrzymywania tkankowego, po 14 dniach od zaimplantowania powyżej 60% siły podtrzymywania o całkowitym okres wchłaniania szwu po około 60-90 dni; c) Szew niewchłanialny syntetyczny pleciony poliestrowy powlekany silikonem; d) Szew chirurgiczny niewchłanialny-jednowłóknowy ze stali nierdzewnej; e) Szwy wchłanialne-syntetyczny monofilament o długim okresie wchłaniania (180-210 dni), przedłużonym okresie podtrzymywania tkankowego, po 28 dniach powyżej 50% początkowej siły podtrzymywania tkankowego; f) Wosk kostny, do hemostazy, przy krwawieniu z kości w formie płatków; g) Szew chirurgiczny niewchłanialny-syntetyczny pleciony niepowlekany poliestrowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne - opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 zamówienia: Wyroby medyczne - opatrunki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne - opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 zamówienia: Wyroby medyczne - opatrunki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne - opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 zamówienia: Wyroby medyczne - opatrunki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |