GuidZP400 |
dabd9b3e-78e2-4a1a-9036-ab17c042371a
|
Biuletyn |
512764-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Paprotna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 721 306
|
Zamawiajacy fax |
071 3221617 w. 132
|
Zamawiajacy email |
cyganek@wroclaw.pios.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.bip.wroclaw.pios.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Administrcja zespolona
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.wroclaw.pios.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć (przesłać) w sposób gwarantujący jej nienaruszalność w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
WAT.272.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin realizacji umowy nie może przekroczyć 42 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Opcjonalnie: Oświadczenie o równoważności przedmiotu zamówienia zał. nr 6 do SIWZ.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zał. nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie. Dopuszczane zmiany dotyczą:
1. realizacji dodatkowych i niezbędnych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy;
2. sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy;
3. zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowy Wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy;
4. zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy;
5. zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
6. nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
6.1. stawki podatku od towarów i usług;
6.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 847);
6.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
7. Zmiana z pkt 6 może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Ofertę należy złożyć (przesłać) w sposób gwarantujący jej nienaruszalność w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści. Dokumenty stanowiące część oferty składane są w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Strony oferty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzegł, ze nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania powinny być oznaczone klauzulą „TAJEMNICA HANDLOWA PRZEDSIĘBIORSTWA”
|
IV 4 4 data |
2017-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z tekstem oryginalnym przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 1.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 2.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 3.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 4.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 5.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711140-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 6.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
|
| |