Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu

Publication date 2017-05-19
End date 2017-05-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512764-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 384370007, 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.

Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dabd9b3e-78e2-4a1a-9036-ab17c042371a
Biuletyn 512764-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Zamawiajacy adres ulica ul. Paprotna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 721 306
Zamawiajacy fax 071 3221617 w. 132
Zamawiajacy email cyganek@wroclaw.pios.gov.pl
Adres strony url https://www.bip.wroclaw.pios.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Administrcja zespolona
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.wroclaw.pios.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć (przesłać) w sposób gwarantujący jej nienaruszalność w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Numer referencyjny WAT.272.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin realizacji umowy nie może przekroczyć 42 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Opcjonalnie: Oświadczenie o równoważności przedmiotu zamówienia zał. nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zał. nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie. Dopuszczane zmiany dotyczą: 1. realizacji dodatkowych i niezbędnych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy; 2. sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy; 3. zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowy Wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy; 4. zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 5. zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6. nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 6.1. stawki podatku od towarów i usług; 6.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 847); 6.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 7. Zmiana z pkt 6 może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV 6 1 srodki ochrony Ofertę należy złożyć (przesłać) w sposób gwarantujący jej nienaruszalność w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści. Dokumenty stanowiące część oferty składane są w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Strony oferty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzegł, ze nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania powinny być oznaczone klauzulą „TAJEMNICA HANDLOWA PRZEDSIĘBIORSTWA”
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być złożona w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z tekstem oryginalnym przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 1. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 2. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 3. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu - Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elementów zużywalnych na potrzeby Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 pakietów (pakiety od 1 do 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze Cenowe - zał. nr 2 do SIWZ - Pakiet 6. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się znakami towarowymi i numerami katalogowymi producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wszystkim wskazaniom z Formularzy Cenowych towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz parametry produktu, które będą porównywane w celu stwierdzenia przez Zamawiającego równoważności towaru oferowanego przez Wykonawcę z towarem wyspecyfikowanym w Formularzu Cenowym.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)