DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

Publication date 2017-05-19
End date 2017-05-29 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512369-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 316000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: adapterów, akumulatorów do opraw oświetlenia awaryjnego, akumulatorków różnego rodzaju, baterii różnego rodzaju, bezpieczników rurkowych aparatowych, czujników, drzwiczek rewizyjnych, dywaników elektroizolacyjnych, folii kablowej, gniazd różnego rodzaju, izolatorów wsporczych, kabli różnego rodzaju, kloszy, końcówek: oczkowych kablowych/ pomiarowych/ tulejowych, koszulek termokurczliwych, lamp: awaryjnych/ halogenowych/ metalohalogenkowych, lampek sygnalizacyjnych, latarek, liczników energii, listew: elektroizolacyjnych/ montażowych/ zabezpieczających/ zaciskowych/ zerowych, ładowarek do akumulatorów, łączników różnego rodzaju, mierników napięcia, modułów różnego rodzaju, muf termokurczliwych, obudowy z listwą zerową i uziemiającą, opasek zaciskowych, opraw różnego rodzaju, organizatorów kabli, osłon kablowych, plafonier różnego rodzaju, patchcordów, patchpaneli, podkładek kapulowych, podstaw bezpiecznikowych, prostowników, przedłużaczy różnego rodzaju, przekaźników napięcia, przekładników, przełączników-łączników podtynkowych, przewodów różnego rodzaju, puszek instalacyjnych różnego rodzaju, ramek do sprzętu, rozdzielaczy natynkowych, rozgałęźników, rozłączników, rur różnego rodzaju, skrzynek kontrolnych, stateczników, styczników różnego rodzaju, styków pomocniczych, śrub różnego rodzaju, świetlówek różnego rodzaju, tabliczek bezpiecznikowych, taśm różnego rodzaju, transformatorów elektronicznych, uchwytów różnego rodzaju, układów zapłonowych, uziemiaczy przenośnych, wentylatorów łazienkowych, wkładów topikowych, wtyczek różnego rodzaju, wtyków różnego rodzaju, wyłączników różnego rodzaju, zacisków do linek, złączek kablowych, zamków różnego rodzaju, zapłonników do świetlówek, zasilaczy różnego rodzaju, zestawów naprawczych, złączy i złączek różnego rodzaju, żarników halogenowych, żarówek różnego rodzaju.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed7aa4b5-1102-404a-a39c-955b167998fa
Biuletyn 512369-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Regon 121229000
Zamawiajacy adres ulica gen Sylwestra Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url www.wat.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wat.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.wat.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wat.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem. Oferta musi być czytelna. Oferta musi być sporządzona w sposób zapobiegający możliwości zmiany jej zawartości
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, skr. poczt. 50 z dopiskiem „Dział zamówień publicznych”
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
Numer referencyjny 66/ZZM/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: adapterów, akumulatorów do opraw oświetlenia awaryjnego, akumulatorków różnego rodzaju, baterii różnego rodzaju, bezpieczników rurkowych aparatowych, czujników, drzwiczek rewizyjnych, dywaników elektroizolacyjnych, folii kablowej, gniazd różnego rodzaju, izolatorów wsporczych, kabli różnego rodzaju, kloszy, końcówek: oczkowych kablowych/ pomiarowych/ tulejowych, koszulek termokurczliwych, lamp: awaryjnych/ halogenowych/ metalohalogenkowych, lampek sygnalizacyjnych, latarek, liczników energii, listew: elektroizolacyjnych/ montażowych/ zabezpieczających/ zaciskowych/ zerowych, ładowarek do akumulatorów, łączników różnego rodzaju, mierników napięcia, modułów różnego rodzaju, muf termokurczliwych, obudowy z listwą zerową i uziemiającą, opasek zaciskowych, opraw różnego rodzaju, organizatorów kabli, osłon kablowych, plafonier różnego rodzaju, patchcordów, patchpaneli, podkładek kapulowych, podstaw bezpiecznikowych, prostowników, przedłużaczy różnego rodzaju, przekaźników napięcia, przekładników, przełączników-łączników podtynkowych, przewodów różnego rodzaju, puszek instalacyjnych różnego rodzaju, ramek do sprzętu, rozdzielaczy natynkowych, rozgałęźników, rozłączników, rur różnego rodzaju, skrzynek kontrolnych, stateczników, styczników różnego rodzaju, styków pomocniczych, śrub różnego rodzaju, świetlówek różnego rodzaju, tabliczek bezpiecznikowych, taśm różnego rodzaju, transformatorów elektronicznych, uchwytów różnego rodzaju, układów zapłonowych, uziemiaczy przenośnych, wentylatorów łazienkowych, wkładów topikowych, wtyczek różnego rodzaju, wtyków różnego rodzaju, wyłączników różnego rodzaju, zacisków do linek, złączek kablowych, zamków różnego rodzaju, zapłonników do świetlówek, zasilaczy różnego rodzaju, zestawów naprawczych, złączy i złączek różnego rodzaju, żarników halogenowych, żarówek różnego rodzaju.
Cpv glowny przedmiot 31600000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawom materiałów elektrycznych, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dosta¬wy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.  przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: 1) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ 4) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; a) na wszystkich załączonych do oferty dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia powinien znajdować się numer pozycji ze „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”. b) nazwę producenta i pełne oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 11 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” wypełniają wszyscy Wykonawcy. 5) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 6 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 29.05.2017r. do godz.09:00. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „wadium w przetargu na dostawę materiałów elektrycznych”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Przewiduje się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszym produktem tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia. Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ujęty w aneksie, winien odpowiadać parametrom technicznym wykazanym w załączniku do umowy. 2) Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 3) Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 4) Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 umowy, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 5) W przypadku zmiany stawki VAT, przewiduje się zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem pkt. 2, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia cząstkowego
Znaczenie 40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)