Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych w 2017 roku

Publication date 2017-05-19
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Gmina Wolbrom
Miejscowość Wolbrom
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512287-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych w 2017 roku dla zapewnienia ciągłości działania Gminy (tj. UMiG Wolbrom: Komputer - 12 szt., Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt., Niszczarka – 2 szt., Komputer przenośny (laptop) – 1 szt., Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt., Skaner książkowy – 1 szt., ZS-P w Wolbromiu: Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt., Notebook – 2 szt., SP w Chełmie: Laptop – 1 szt., SP w Jeżówce: Komputer – 2 szt., ZS w Wierzchowisku: Notebook – 9 szt., Gimnazjum Nr 4 w Wolbromiu: Laptop – 1 szt., MOPS w Wolbromiu: Kopiarka cyfrowa – 1 szt., Zestaw komputerowy – 1 szt., Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt., MOOS w Wolbromiu: Zestaw komputerowy – 1 szt., Niszczarka – 1 szt.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych jednostek zamawiających zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fbd52c4-bef3-45e4-b430-d09abc1de02b
Biuletyn 512287-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Wolbrom
Regon 276258055
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wolbrom
Zamawiajacy kod pocztowy 32-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 32 6442304, 6442320
Zamawiajacy fax 32 6442288
Zamawiajacy email zamowienia@umigwolbrom.pl
Adres strony url www.wolbrom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie niniejsze prowadzone jest w imieniu i na rzecz wyżej wymienionych Jednostek Zamawiających przez Pełnomocnika Zamawiających Gminę Wolbrom - Urząd Miasta i Gminy Wolbrom upoważnionego do przeprowadzenia wspólnego postępowania i udzielenia zamówienia zgodnie z art. 16 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) na podstawie udzielonych pełnomocnictw. Ilekroć w niniejszym postępowaniu mowa jest o czynnościach dokonywanych przez Zamawiającego - uprawnionym do dokonywania tych czynności jest Pełnomocnik Zamawiających.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolbrom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiających: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Pełnomocnika Zamawiających: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych w 2017 roku
Numer referencyjny RZP.271.2.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych w 2017 roku dla zapewnienia ciągłości działania Gminy (tj. UMiG Wolbrom: Komputer - 12 szt., Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt., Niszczarka – 2 szt., Komputer przenośny (laptop) – 1 szt., Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt., Skaner książkowy – 1 szt., ZS-P w Wolbromiu: Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt., Notebook – 2 szt., SP w Chełmie: Laptop – 1 szt., SP w Jeżówce: Komputer – 2 szt., ZS w Wierzchowisku: Notebook – 9 szt., Gimnazjum Nr 4 w Wolbromiu: Laptop – 1 szt., MOPS w Wolbromiu: Kopiarka cyfrowa – 1 szt., Zestaw komputerowy – 1 szt., Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt., MOOS w Wolbromiu: Zestaw komputerowy – 1 szt., Niszczarka – 1 szt.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych jednostek zamawiających zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga : W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do Formularza oferty – Wykaz oferowanych produktów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ. Niniejszy załącznik musi zawierać wymagane dane (Marka/model/kod producenta) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu pod rygorem odrzucenia oferty.

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60
  
Kryteria czas reakcji serwisowej
Znaczenie 6
  
Kryteria termin naprawy
Znaczenie 14
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 20
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)