GuidZP400 |
4fbd52c4-bef3-45e4-b430-d09abc1de02b
|
Biuletyn |
512287-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wolbrom
|
Regon |
276258055
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wolbrom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-340
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6442304, 6442320
|
Zamawiajacy fax |
32 6442288
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@umigwolbrom.pl
|
Adres strony url |
www.wolbrom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Postępowanie niniejsze prowadzone jest w imieniu i na rzecz wyżej wymienionych Jednostek Zamawiających przez Pełnomocnika Zamawiających Gminę Wolbrom - Urząd Miasta i Gminy Wolbrom upoważnionego do przeprowadzenia wspólnego postępowania i udzielenia zamówienia zgodnie z art. 16 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) na podstawie udzielonych pełnomocnictw. Ilekroć w niniejszym postępowaniu mowa jest o czynnościach dokonywanych przez Zamawiającego - uprawnionym do dokonywania tych czynności jest Pełnomocnik Zamawiających.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolbrom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiających: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Pełnomocnika Zamawiających: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych w 2017 roku
|
Numer referencyjny |
RZP.271.2.11.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych w 2017 roku dla zapewnienia ciągłości działania Gminy (tj. UMiG Wolbrom: Komputer - 12 szt., Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt., Niszczarka – 2 szt., Komputer przenośny (laptop) – 1 szt., Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt., Skaner książkowy – 1 szt., ZS-P w Wolbromiu: Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt., Notebook – 2 szt., SP w Chełmie: Laptop – 1 szt., SP w Jeżówce: Komputer – 2 szt., ZS w Wierzchowisku: Notebook – 9 szt., Gimnazjum Nr 4 w Wolbromiu: Laptop – 1 szt., MOPS w Wolbromiu: Kopiarka cyfrowa – 1 szt., Zestaw komputerowy – 1 szt., Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt., MOOS w Wolbromiu: Zestaw komputerowy – 1 szt., Niszczarka – 1 szt.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych jednostek zamawiających zawiera SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga :
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2017-05-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Do oferty należy dołączyć:
1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej.
2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do Formularza oferty – Wykaz oferowanych produktów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ. Niniejszy załącznik musi zawierać wymagane dane (Marka/model/kod producenta) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu pod rygorem odrzucenia oferty.
|