GuidZP400 |
7dda1197-7118-4b58-9486-b12393394792
|
Biuletyn |
512518-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
PS ZOZ WCM Opole
|
Regon |
530512391
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wincentego Witosa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-418
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4520114
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wcm.opole.pl
|
Adres strony url |
www.wcm.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
|
Numer referencyjny |
TLZP/2-23/233/57/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie 1 – Okrycie termoregulacyjne, Zadanie 2 – maski do podawania tlenu, Zadanie 3 - Filtr bakteryjny do układu wydechowego respiratora Servo300, Zadanie 4 – strzykawki insulinówki, Zadanie 5 – kraniki 3 – drożne i rozgałęźniki, Zadanie 6 - Jednorazowy zamknięty system do kontrolowanej zbiórki stolca + szkolenie 2 metody zakładania
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy przedstawić:
b) Próbki potwierdzające spełnienie parametrów technicznych.
c), katalogi, opisy techniczne, dopuszczenia itp. produktów zawierające opisy oferowanego sprzętu medycznego j.u. potwierdzające spełnienie parametrów technicznych.
d) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny posiada ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy oraz określenie warunków takiej zmiany (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) : a) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca może, za bezwzględną zgodą Zamawiającego dostarczyć wyroby równoważne względem asortymentu objętego przedmiotem umowy. b) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy. c) Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania ilości przedmiotu zamówienia /- 20 %/ w przypadku zaistnienia okoliczności , których wcześniej nie można było przewidzieć. d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy. e) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości umowy brutto . Cena netto nie ulega zmianie. f) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy powyżej 12 miesięcy Zamawiający przewiduje waloryzację umowy w przypadku zmiany : 1)stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości brutto umowy. Cena netto nie ulega zmianie. 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Waloryzacją umowy będzie mogła nastąpić, w przypadku wpływu zmian określonych w punktach 1-3 na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego wniosku wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie wykonawcy. Waloryzacja będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia zmian. Określenie warunków dokonywania ww. zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. 2. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|