GuidZP400 |
662a49d2-970d-4e93-8457-db19eb2d90ef
|
Biuletyn |
512439-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy
|
Regon |
81237265800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 921 559
|
Zamawiajacy fax |
913 920 059
|
Zamawiajacy email |
spsr_nowogard@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.nowogard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.nowogard.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.nowogard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy w Nowogardzie Ul. Wojska Polskiego 7, 72-200 Nowogard
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności zawartych w 8 pakietach do Magazynu Kuchni Głównej Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy
|
Numer referencyjny |
L.dz. 00843/2017 z dnia 20.04.2017r.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa żywności zawartych w 8 pakietach do Magazynu Kuchni Głównej Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów lub oświadczenia o braku konieczności posiadania takiego dokumentu.
2) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy PZP
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykaz dostaw - Załącznik nr 4 do SIWZ – min 3 dostawy o wartości danego pakietu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy PZP.
3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie
członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów lub oświadczenia o braku konieczności posiadania takiego dokumentu.
2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zaświadczenie o podleganiu nadzorowi organów urzędowej kontroli żywności (Inspekcja sanitarna lub weterynaryjna),
2. Oświadczenie o wprowadzeniu i funkcjonowaniu systemu HACCP (załącznik nr 5)
3. Oświadczenie z wykazem środków transportu przewidywanych do realizacji zamówienia. Oświadczenie musi zawierać następujące dane: status własności pojazdu (własny/dzierżawiony), rok produkcji pojazdu, rodzaj
samochodu, nr rejestracyjny pojazdu, datę wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub datę i nr decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdów
do przewozu żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. – Dz. U. z 2003 r. nr 21 lub ksero dokumentów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-05-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|