Sukcesywna dostawa oryginalnych tuszy i tonerów dla Politechniki Krakowskiej w 2013 r.

Publication date 2012-11-30
End date 2012-12-11 10:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Tusz,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 482640 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 226000006, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 134 rodzajów oryginalnych tuszy.
Dostawa 201 rodzajów oryginalnych tonerów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych

Opis

Dostawa 134 rodzajów oryginalnych tuszy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnychDostawa 201 rodzajów oryginalnych tonerów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-155
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E mail zampub@pk.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Na zadanie nr 1: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset, 00/100) Na zadanie nr 2: 10 700,00 PLN( słownie: dziesięć tysięcy siedemset , 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie zadania częściowego nr 1 Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy tuszy, minimalna wartość brutto każdej z dostaw nie może być mniejsza niż 30 000,00 zł brutto W zakresie zadania częściowego nr 2 Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy tonerów, minimalna wartość brutto każdej z dostaw nie może być mniejsza niż 50 000,00 zł brutto. Wykaz dostaw należy przedstawić w Załączniku nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty -załącznik nr 2 do SIWZ Kalkulacja ceny zadań częściowych- załącznik nr 5 do SIWZ Dowód wniesienia wadium Zobowiązanie innych podmiotów- jeśli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w zamówieniu i ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury dostarczanych produktów po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe produktów o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w ofercie Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.pk.edu.pl
Spec war w siedzibie zamawiającego, budynek W-9 , pok.110
Data skl 11/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie zamawiającego, budynek W-9 , pok.110
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)