Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514345-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 337600005, 397134313
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW.
2) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych, szczelnych opakowaniach producenta, z widoczną datą produkcji i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Asortyment oferowany przez Wykonawcę powinien być:
- dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta,
- zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 m-cy od daty dostawy.
3) Zamawiający podzielił zamówienie na IV części, z których każda będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej części winna być pełna. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną, wybraną przez siebie ilość części.
4) Podane w Formularzu cenowym ilości asortymentu mają charakter szacunkowy. Zamawiający w ramach kwoty umowy ma prawo do zamawiania w partiach każdego asortymentu w ilościach odmiennych w stosunku do ilości podanych w Formularzu cenowym, w szczególności Zamawiający ma prawo zamówienia każdego asortymentu w ilości mniejszej.
5) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III IDW w Formularzu cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c9dff2e-f8d9-4c72-b9c5-c953addb9da2
Biuletyn 514345-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Regon 34005769500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chodkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 419 100
Zamawiajacy fax 523 608 206
Zamawiajacy email zampub@ukw.edu.pl
Adres strony url www.ukw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczenia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ukw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, operator pocztowy lub kurier, osobiste doręczenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 85-064 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 30. Kancelaria Głowna, budynek A, pokój 108.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
Numer referencyjny UKW/DZP-281-D-5/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW. 2) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych, szczelnych opakowaniach producenta, z widoczną datą produkcji i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Asortyment oferowany przez Wykonawcę powinien być: - dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, - zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 m-cy od daty dostawy. 3) Zamawiający podzielił zamówienie na IV części, z których każda będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej części winna być pełna. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną, wybraną przez siebie ilość części. 4) Podane w Formularzu cenowym ilości asortymentu mają charakter szacunkowy. Zamawiający w ramach kwoty umowy ma prawo do zamawiania w partiach każdego asortymentu w ilościach odmiennych w stosunku do ilości podanych w Formularzu cenowym, w szczególności Zamawiający ma prawo zamówienia każdego asortymentu w ilości mniejszej. 5) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III IDW w Formularzu cenowym.
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z wykazu głównych dostaw i z treści dowodów* dołączonych do oferty ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7) będzie wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie przynajmniej dwie dostawy o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia wartości nie mniejszej niż odpowiednio dla: Część nr 1 – 75 000,00 PLN Część nr 2 – 7 800,00 PLN Część nr 3 – 5 000,00 PLN Część nr 4 – 6 800,00 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. * Dowodami, o których mowa, są: 1) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1 powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych w pkt. 10.3 lit. „a” do „b” b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24 5. Oświadczenia składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale 6.W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty foldery, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 144 ustawy P.z.p oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą. 3. Zmiany umowy mogą nastąpić tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)