Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli; nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 w podziale na 4 części

Publication date 2017-05-22
End date 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Rumia
Miejscowość Rumia
Województwo pomorskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513972-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391620005, 391620006, 380000005, 221143005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
1) CZĘŚĆ I – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna
2) CZĘŚĆ II - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna
3) CZĘŚĆ III - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna
4) CZĘŚĆ IV – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna.
Wyposażenie sal przedmiotowych obejmować będzie komplet pomocy dydaktycznych i środków trwałych. Planuje się łącznie zakup pomocy dydaktycznych dla zaadaptowanej jednej sali multidyscyplinarnej w każdej ze szkół (4 szkoły podstawowe, 3 gimnazja, 1 liceum), przy czym II LO i SP9, stanowiące Zespół Szkół Ogólnokształcących liczymy jako dwie placówki oświatowe. Tym samym wyposażonych zostanie 8 sal multidyscyplinarnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1618516-50c4-48cf-8341-05e66394c6c4
Biuletyn 513972-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Rumia
Regon 52525700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Rumia
Zamawiajacy kod pocztowy 84230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 719 410
Zamawiajacy fax 586 796 517
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
Adres strony url bip.rumia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.rumia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.rumia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rumi, ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli; nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 w podziale na 4 części
Numer referencyjny ZP 271.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) CZĘŚĆ I – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna 2) CZĘŚĆ II - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna 3) CZĘŚĆ III - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna 4) CZĘŚĆ IV – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna. Wyposażenie sal przedmiotowych obejmować będzie komplet pomocy dydaktycznych i środków trwałych. Planuje się łącznie zakup pomocy dydaktycznych dla zaadaptowanej jednej sali multidyscyplinarnej w każdej ze szkół (4 szkoły podstawowe, 3 gimnazja, 1 liceum), przy czym II LO i SP9, stanowiące Zespół Szkół Ogólnokształcących liczymy jako dwie placówki oświatowe. Tym samym wyposażonych zostanie 8 sal multidyscyplinarnych.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki, polegającego na zwiększeniu bieżących dostaw. Łączna wartość tych zamówień nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 2) Zakres dostaw jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na zwiększeniu ilości produktów objętych zamówieniem podstawowym tj. „zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i liceum z terenu miasta Rumi w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej” oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Okres w dniach 31
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum 15.000,00 zł dla każdej części niniejszego postępowania. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną/dwie/trzy lub cztery części zamówienia wystarczy, iż Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału dla jednej części zamówienia. UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ. a) Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, w a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. b) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy te dostawy zostały wykonane należycie. d) W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia ( załącznik nr 7 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis W ramach wyposażenia pracowni biologicznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: Mikroskop z podłączeniem do komputera, Mikroskop optyczny, Mikroskop terenowy , Waga laboratoryjna, Skalpele i Nożyczki , Lornetki , Lupy, Stopery, Ciśnieniomierz, Taśmy miernicze , Model szkieletu człowieka , Model budowy anatomicznej człowieka , Preparaty mikroskopowe , Zlewki różnej wielkości , Cylindry miarowe , Próbki z statywem , Bagietki do mieszania , Igły preparacyjne, Naczynia perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie , Czerpak do pobierania próbek wody, Termometry laboratoryjne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przemiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis W ramach wyposażenia pracowni chemicznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: Statywy, Stojaki na probówki, Szkiełka laboratoryjne, Cylindry miarowe , Termometry, Lejki laboratoryjne, Krystalizatory , Rozdzielacze , Parowniczki , Tryskawki, Elektrody grafitowe , Łapy do probówek drewniane , Łyżki laboratoryjne, Łyżki do spalań , Szczypce metalowe , Waga laboratoryjna z dokł. do 0,1 g , Probówki, Zlewki , Sączki laboratoryjne , Bibuła laboratoryjna, Kolby stożkowe , Kolba okrągłodenna .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przemiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22114300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis W ramach wyposażenia pracowni geograficznej zakupionych zostanie 8 zestawów, w skład których wchodzą: GPS, Nawigacje satelitarne, Kompas, Atlasy, Mapy ścienne świata: ogólno-geograficzna, Mapy ścienne świata: polityczna, Mapy ścienne świata: krajobrazowa, Mapa świata klimatyczna, Globusy większe, Mapa ścienna wspólna dla płyt limfatycznych i zjawisk wulkanicznych oraz obszarów sejsmicznych, Mapa ścienna Polski podział administracyjny, Mapa ścienna Polski ogólno geograficzna.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)