Dostawa sprzętu komputerowego dla CNBOP-PIB zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
Miejscowość Józefów k/Otwocka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514138-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla CNBOP-PIB zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5513c666-1186-4dd6-95b6-b50be9a85c70
Biuletyn 514138-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
Regon 59168500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nadwiślańska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Józefów k/Otwocka
Zamawiajacy kod pocztowy 05420
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 7693300
Zamawiajacy fax 0-22 7693356
Zamawiajacy email cnbop@cnbop.pl
Adres strony url www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Dostep dokumentow zamowienia www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w fomie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla CNBOP-PIB zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
Numer referencyjny TGZ/04/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego dla CNBOP-PIB zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunkow tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunkow tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności zawodowej (posiadania wiedzy i doświadczenia) jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje - co najmniej 2 dostawy sprzętu informatycznego o wartości minimum 60 000,- zł brutto każda, odpowiadające lub zbliżone swoim zakresem i parametrami przedmiotowi zamówienia opisanemu w niniejszej SIWZ wraz z OPZ, i wykaże że zostały one zrealizowane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania wskazanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ( nie krótszym niż 5 dni) następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - (art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp) ; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp) ; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716) ; 5) Wykazu zrealizowanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika Nr 6 do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku z pkt. V.2.2).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, wg wzoru zamieszczonego w SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji Oświadczenie o spełnieniu warunków w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru zamieszczonego w SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy w przypadkach określonym we wzorze umowy, w tym : 1) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ, przez siłę wyższą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 2) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, 3) zmian wynikających z przepisów prawa, 4) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 5) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, bez konieczności uzasadnienia. 2. W przypadku zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długość gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Długość gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)