Dostawa systemu montażowego do ambulansów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514009-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 320000003, 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu montażowego do ambulansów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego obejmującego dwa zadania:

- Zadanie I „Dostawa systemów montażowych”:

a) 86 szt. anten dachowych dwuzakresowych (specyfikacja techniczna – załącznik nr 2 do SIWZ),
b) 86 szt. systemów montażowych do stacji dokujących ADK07F-VEHICLE DOCKING
z uchwytami montażowymi RAM-101U (lub równoważne) – 2461 do tabletu Durabook R11,
c) 86 szt. systemów montażowych do uchwytów RAM-VPR-103 (lub równoważne) do drukarek OFFICEJET 100 Mobile.

- Zadanie II „Dostawa akcesoriów do systemów montażowych”:

a) 86 szt. gniazd 12 V AC 16A dwupolowych czarnych,
b) 86 szt. wtyków do gniazd 12 V AC 16A dwupolowych czarnych,
c) 86 szt. przewodów usb obustronnie zakończonych wtyczkami o długości 5 m.

1.1. System montażowy przewidziany jest do następujących pojazdów:

a) Mercedes -Benz Sprinter 316, rok produkcji 2010-2015 r. - 34 szt.,
b) Mercedes -Benz Sprinter 313, rok produkcji 2003-2006 r. - 13 szt.,
c) Renault Master II, rok produkcji 2014 r. - 5 szt.,
d) Renault Master I, rok produkcji 2006-2010 r. - 34 szt.


1.2. Usytuowanie systemu montażowego (zadanie I):
1) Stacja dokująca w przedziale kierowcy dostępna do obsługi dla kierowcy oraz pasażera
w pozycji nieprzesłaniającej pola widzenia kierowcy przez szybę czołową,
2) Drukarka zainstalowana w przedziale medycznym w łatwo dostępnym miejscu (np. na ścianie działowej),
Zamawiający przed złożeniem oferty dopuszcza oględziny pojazdów dokonane przez Wykonawców, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panem Adamem Lubasem – Dział Zarządzania Floty – tel. 32 428-73-86. Dokumentację fotograficzną poszczególnych rodzajów pojazdów stanowią załączniki nr 3, 3a, 3b
i 3c do SIWZ.
1.3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia wraz z każdą dostawą dokumentu (certyfikatu/protokołu z badań) potwierdzającego, że proponowane rozwiązanie (system montażu) spełnia wymagania i jest dopuszczony do montażu w ambulansach medycznych zgodnie z normą PN-EN 1789+A2 (pkt.4.5.9) - dotyczy Zadania I.
1.4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę 4 szkoleń połączonych z montażem dla pracowników Zamawiającego po jednym dla każdego typu ambulansu, o których mowa
w pkt 1.1. (dotyczy Zadania I).
1.5. Wykonawca zapewni doradztwo techniczne na każdym etapie montażu elementów systemu dla pracowników Zamawiającego (dotyczy Zadania I).
1.6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty szkolenia, wszystkie niezbędne elementy (materiały) umożliwiające prawidłowe i kompletne zamontowanie systemu montażu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b591b226-f31a-4348-b47d-e54365fc4dea
Biuletyn 514009-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Regon 27015111000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-024
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6093140
Zamawiajacy fax 32 6093154
Zamawiajacy email dzp@wpr.pl
Adres strony url www.wpr.bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wpr.bip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wpr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobicie lub przesyłką pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicah, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu montażowego do ambulansów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer referencyjny WPR/ZP/09/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu montażowego do ambulansów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego obejmującego dwa zadania: - Zadanie I „Dostawa systemów montażowych”: a) 86 szt. anten dachowych dwuzakresowych (specyfikacja techniczna – załącznik nr 2 do SIWZ), b) 86 szt. systemów montażowych do stacji dokujących ADK07F-VEHICLE DOCKING z uchwytami montażowymi RAM-101U (lub równoważne) – 2461 do tabletu Durabook R11, c) 86 szt. systemów montażowych do uchwytów RAM-VPR-103 (lub równoważne) do drukarek OFFICEJET 100 Mobile. - Zadanie II „Dostawa akcesoriów do systemów montażowych”: a) 86 szt. gniazd 12 V AC 16A dwupolowych czarnych, b) 86 szt. wtyków do gniazd 12 V AC 16A dwupolowych czarnych, c) 86 szt. przewodów usb obustronnie zakończonych wtyczkami o długości 5 m. 1.1. System montażowy przewidziany jest do następujących pojazdów: a) Mercedes -Benz Sprinter 316, rok produkcji 2010-2015 r. - 34 szt., b) Mercedes -Benz Sprinter 313, rok produkcji 2003-2006 r. - 13 szt., c) Renault Master II, rok produkcji 2014 r. - 5 szt., d) Renault Master I, rok produkcji 2006-2010 r. - 34 szt. 1.2. Usytuowanie systemu montażowego (zadanie I): 1) Stacja dokująca w przedziale kierowcy dostępna do obsługi dla kierowcy oraz pasażera w pozycji nieprzesłaniającej pola widzenia kierowcy przez szybę czołową, 2) Drukarka zainstalowana w przedziale medycznym w łatwo dostępnym miejscu (np. na ścianie działowej), Zamawiający przed złożeniem oferty dopuszcza oględziny pojazdów dokonane przez Wykonawców, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panem Adamem Lubasem – Dział Zarządzania Floty – tel. 32 428-73-86. Dokumentację fotograficzną poszczególnych rodzajów pojazdów stanowią załączniki nr 3, 3a, 3b i 3c do SIWZ. 1.3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia wraz z każdą dostawą dokumentu (certyfikatu/protokołu z badań) potwierdzającego, że proponowane rozwiązanie (system montażu) spełnia wymagania i jest dopuszczony do montażu w ambulansach medycznych zgodnie z normą PN-EN 1789+A2 (pkt.4.5.9) - dotyczy Zadania I. 1.4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę 4 szkoleń połączonych z montażem dla pracowników Zamawiającego po jednym dla każdego typu ambulansu, o których mowa w pkt 1.1. (dotyczy Zadania I). 1.5. Wykonawca zapewni doradztwo techniczne na każdym etapie montażu elementów systemu dla pracowników Zamawiającego (dotyczy Zadania I). 1.6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty szkolenia, wszystkie niezbędne elementy (materiały) umożliwiające prawidłowe i kompletne zamontowanie systemu montażu.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow 1. Dla zadania I: a) Mercedes -Benz Sprinter 316, rok produkcji 2010-2015 r. - 34 szt. do 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, b) Mercedes - Benz Sprinter 313, rok produkcji 2003-2006 r. - 13 szt. do 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, c) Renault Master II, rok produkcji 2014 r. - 5 szt. do 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, d) Renault Master I, rok produkcji 2006-2010 r. - 34 szt. do 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Dla zadania II - do 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia wraz z każdą dostawą dokumentu (certyfikatu/protokołu z badań) potwierdzającego, że proponowane rozwiązanie (system montażu) spełnia wymagania i jest dopuszczony do montażu w ambulansach medycznych zgodnie z normą PN-EN 1789+A2 (pkt.4.5.9) - dotyczy Zadania I.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający dla Zadania I wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank KB S.A., nr rachunku: 03150014451214400340010000. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (niepieniężnych) kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez cały okres związania ofertą (powinno obowiązywać od dnia składania ofert, a nie od dnia następnego), przez cały okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Zadania II.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeśli dotyczą przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa systemów montażowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin płatności wynosił 14 dni, a najdłuższy 30 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu płatności lub zaoferuje termin płatności krótszy niż 14 dni lub dłuższy niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin dostawy wynosił nie mniej niż 2 dni i nie był dłuższy niż 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu dostawy lub termin dostawy będzie krótszy niż 2 dni lub dłuższy aniżeli 5 dni kalendarzowych, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów montażowych: a) 86 szt. anten dachowych dwuzakresowych (specyfikacja techniczna – załącznik nr 2 do SIWZ), b) 86 szt. systemów montażowych do stacji dokujących ADK07F-VEHICLE DOCKING z uchwytami montażowymi RAM-101U (lub równoważne) – 2461 do tabletu Durabook R11, c) 86 szt. systemów montażowych do uchwytów RAM-VPR-103 (lub równoważne) do drukarek OFFICEJET 100 Mobile. 1.2. Usytuowanie systemu montażowego (zadanie I): 1) Stacja dokująca w przedziale kierowcy dostępna do obsługi dla kierowcy oraz pasażera w pozycji nieprzesłaniającej pola widzenia kierowcy przez szybę czołową, 2) Drukarka zainstalowana w przedziale medycznym w łatwo dostępnym miejscu (np. na ścianie działowej),
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa systemów montażowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin płatności wynosił 14 dni, a najdłuższy 30 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu płatności lub zaoferuje termin płatności krótszy niż 14 dni lub dłuższy niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin dostawy wynosił nie mniej niż 2 dni i nie był dłuższy niż 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu dostawy lub termin dostawy będzie krótszy niż 2 dni lub dłuższy aniżeli 5 dni kalendarzowych, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa a) 86 szt. gniazd 12 V AC 16A dwupolowych czarnych, b) 86 szt. wtyków do gniazd 12 V AC 16A dwupolowych czarnych, c) 86 szt. przewodów usb obustronnie zakończonych wtyczkami o długości 5 m.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)