usługi modyfikacji i rozwoju aplikacji wspierających pracę Service Desk oraz zarządzanie incydentami bezpieczeństwa

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512645-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi modyfikacji i rozwoju aplikacji wspierających pracę Service Desk oraz zarządzanie incydentami bezpieczeństwa, zgodnie z § 1 wzoru umowy - Rozdział II SIWZ.
Szczegółowy opis świadczenia usługi zawierają § 3 i § 4 wzoru umowy – Rozdział II SIWZ. Wykonawca musi dysponować wsparciem producenta oprogramowania BMC Remedy,
w zakresie standardowego wsparcia technicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 650aa265-0333-4730-9b33-bd216eba7353
Biuletyn 512645-N-2017
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Regon 1251326200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 190
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5926420, 5926590
Zamawiajacy fax 225 926 663
Zamawiajacy email bzp@krus.gov.pl
Adres strony url www.krus.gov.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krus.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krus.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190, pokój 101 Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu usługi modyfikacji i rozwoju aplikacji wspierających pracę Service Desk oraz zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
Numer referencyjny 0000-ZP.261.11.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi modyfikacji i rozwoju aplikacji wspierających pracę Service Desk oraz zarządzanie incydentami bezpieczeństwa, zgodnie z § 1 wzoru umowy - Rozdział II SIWZ. Szczegółowy opis świadczenia usługi zawierają § 3 i § 4 wzoru umowy – Rozdział II SIWZ. Wykonawca musi dysponować wsparciem producenta oprogramowania BMC Remedy, w zakresie standardowego wsparcia technicznego.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 121951,22
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 usługi w zakresie wsparcia technicznego produktów ITSM firmy BMC Software Inc. b. dysponuje co najmniej dwoma inżynierami legitymującymi się certyfikatami z zakresu administrowania lub zarządzania produktami firmy BMC Software Inc., w tym minimum jednym inżynierem legitymującym się certyfikatem BMC Accredited Administrator: BMC Remedy AR System (w wersji 8.0 lub wyższej).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien zawierać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, z informacjami na temat uprawnień dla minimum dwóch inżynierów w zakresie certyfikatów administrowania lub zarządzania produktami firmy BMC Software Inc., w tym minimum jednego inżyniera legitymującego się certyfikatem BMC Accredited Administrator: BMC Remedy AR System, w wersji 8.0 lub wyższej, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie żąda dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III, 2. zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, 3. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria dodatkowe bezpłatne godziny usługi wsparcia
Znaczenie 30
  
Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Krótszy termin przedstawienia koncepcji realizacji kastomizacji
Znaczenie 10
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)