GuidZP400 |
48e86720-3398-4f5d-8b62-164e560856e1
|
Biuletyn |
511930-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
|
Regon |
471219736
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kniaziewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-347
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48422516166
|
Zamawiajacy fax |
+48422516166
|
Zamawiajacy email |
zampubliczne@bieganski.com.pl
|
Adres strony url |
szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja Zamówień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP 17/17 Dostawa aparatury medycznej
|
Numer referencyjny |
ZP 17/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, z podziałem na 8 pakietów asortymentowych, których szczegółowy asortyment oraz szacunkowe zapotrzebowanie przedstawiono w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
materiały informacyjne (karty katalogowe, ulotki);
wykaz dostawców części i materiałów - zgodnie z art. 90 ust. 3 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.;
wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności - zgodnie z art. 90 ust. 4 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz „Oferta” - załącznik nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, c) wymagane parametry i warunki - załącznik Nr 4 do SIWZ, d) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, e) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Z zastrzeżeniem przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się zmiany umowy polegające na: 1) wystąpieniu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmianie nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego 3) wystąpieniu konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych w umowie związana ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych. 4) zmianie typu sprzętu, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę sprzętu o parametrach nie gorszych niż zamieszczony w ofercie, w tej samej cenie jednostkowej, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Pompa infuzyjna strzykawkowa - 14 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Pompa infuzyjna objętościowa - 6 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Automatyczna myjnia do bronchofiberoskopów - 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiostymulator - 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Głowica kardiologiczna do aparatu USG MyLab 25 Gold - 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrokardiograf - 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek do transportu chorych - 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Ssak elektryczny - 1 sztuka
|
| |