ZP 17/17 Dostawa aparatury medycznej

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511930-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331941100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, z podziałem na 8 pakietów asortymentowych, których szczegółowy asortyment oraz szacunkowe zapotrzebowanie przedstawiono w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48e86720-3398-4f5d-8b62-164e560856e1
Biuletyn 511930-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Regon 471219736
Zamawiajacy adres ulica Kniaziewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48422516166
Zamawiajacy fax +48422516166
Zamawiajacy email zampubliczne@bieganski.com.pl
Adres strony url szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja Zamówień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
Nazwa nadana zamowieniu ZP 17/17 Dostawa aparatury medycznej
Numer referencyjny ZP 17/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, z podziałem na 8 pakietów asortymentowych, których szczegółowy asortyment oraz szacunkowe zapotrzebowanie przedstawiono w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci materiały informacyjne (karty katalogowe, ulotki); wykaz dostawców części i materiałów - zgodnie z art. 90 ust. 3 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.; wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności - zgodnie z art. 90 ust. 4 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz „Oferta” - załącznik nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, c) wymagane parametry i warunki - załącznik Nr 4 do SIWZ, d) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, e) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Z zastrzeżeniem przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się zmiany umowy polegające na: 1) wystąpieniu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmianie nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego 3) wystąpieniu konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych w umowie związana ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych. 4) zmianie typu sprzętu, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę sprzętu o parametrach nie gorszych niż zamieszczony w ofercie, w tej samej cenie jednostkowej, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Pompa infuzyjna strzykawkowa - 14 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Pompa infuzyjna objętościowa - 6 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Automatyczna myjnia do bronchofiberoskopów - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Kardiostymulator - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Głowica kardiologiczna do aparatu USG MyLab 25 Gold - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Elektrokardiograf - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Wózek do transportu chorych - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Ssak elektryczny - 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)