Dostawa urządzeń medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie.

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Miejscowość Wyszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513747-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie:
a) zadanie nr 1: Dostawa pulsoksymetru w ilości 1 sztuki dla potrzeb karetki podstawowej SPZZOZ w Wyszkowie szczegółowo opisanego w załączniku nr 2/1- opis przedmiotu zamówienia.
b) zadanie nr 2: Dostawa hegarów w ilości 4 kompletów dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego- Położniczego SPZZOZ w Wyszkowie szczegółowo opisanego w załączniku nr 2/2- opis przedmiotu zamówienia.
2. Oferowane urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
3. Dostarczone urządzenia będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
4. Warunki dostawy: dostawa obejmie urządzenia medyczne spełniające wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymencie i ilości określonych w załącznikach nr 2/1 i nr 2/2 - opis przedmiotu zamówienia.
a) miejsce dostawy urządzeń medycznych szczegółowo opisanych w załącznikach to SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do pomieszczeń poszczególnych komórek, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie personelu.
b) czas realizacji dostawy wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, to maksymalnie 5 tygodni od daty podpisania umowy (35 dni kalendarzowych). Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu.
5. Warunki płatności.
a) płatność w terminie 60 dni od daty wystawienia faktury.
b) faktura może być wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu.
c) Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona była z uwzględnieniem cen jednostkowych elementów wchodzących w skład danego urządzenia medycznego lub aby do faktury dołączono załącznik określający ceny jednostkowe elementów wchodzących w skład danego urządzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93e1c98f-eccb-4940-b443-730fc0ad1bd3
Biuletyn 513747-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Regon 30872600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wyszków
Zamawiajacy kod pocztowy 07200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-29 7437600
Zamawiajacy fax 297 437 605
Zamawiajacy email spzzoz@wp.pl
Adres strony url www.szpital-wyszkow.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-wyszkow.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-wyszkow.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie.
Numer referencyjny DEZ/Z/341/ZP- 20/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie: a) zadanie nr 1: Dostawa pulsoksymetru w ilości 1 sztuki dla potrzeb karetki podstawowej SPZZOZ w Wyszkowie szczegółowo opisanego w załączniku nr 2/1- opis przedmiotu zamówienia. b) zadanie nr 2: Dostawa hegarów w ilości 4 kompletów dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego- Położniczego SPZZOZ w Wyszkowie szczegółowo opisanego w załączniku nr 2/2- opis przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). 3. Dostarczone urządzenia będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Warunki dostawy: dostawa obejmie urządzenia medyczne spełniające wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymencie i ilości określonych w załącznikach nr 2/1 i nr 2/2 - opis przedmiotu zamówienia. a) miejsce dostawy urządzeń medycznych szczegółowo opisanych w załącznikach to SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do pomieszczeń poszczególnych komórek, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie personelu. b) czas realizacji dostawy wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, to maksymalnie 5 tygodni od daty podpisania umowy (35 dni kalendarzowych). Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu. 5. Warunki płatności. a) płatność w terminie 60 dni od daty wystawienia faktury. b) faktura może być wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu. c) Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona była z uwzględnieniem cen jednostkowych elementów wchodzących w skład danego urządzenia medycznego lub aby do faktury dołączono załącznik określający ceny jednostkowe elementów wchodzących w skład danego urządzenia.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ; dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2 do SIWZ. c) zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy. d) w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, e) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen. f) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru,
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1: Dostawa pulsoksymetru w ilości 1 sztuki dla potrzeb karetki podstawowej SPZZOZ w Wyszkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa pulsoksymetru w ilości 1 sztuki dla potrzeb karetki podstawowej SPZZOZ w Wyszkowie szczegółowo opisanego w załączniku nr 2/1- opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2: Dostawa hegarów w ilości 4 kompletów dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego- Położniczego SPZZOZ w Wyszkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa hegarów w ilości 4 kompletów dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego- Położniczego SPZZOZ w Wyszkowie szczegółowo opisanego w załączniku nr 2/2- opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria termin dostawy towaru
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)