Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511122-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń drukujących i skanerów: drukarka atramentowa 1-1szt, drukarka atramentowa 2 -1szt, drukarka atramentowa 3 -1szt, urządzenie laserowe 1 -5szt, urządzenie laserowe 2 -1szt, drukarka igłowa -1szt, drukarka etykiet 1 -1szt, drukarka etykiet 2 -1szt, skaner 1 -1szt, skaner 2 -1szt,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fa57fc7-8882-4d96-80a6-0269fb2e0974
Biuletyn 511122-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email mstanderska@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wpływ do kancelarii Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, Katowice 40-055
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer referencyjny RZP/PN/191/I/16/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa urządzeń drukujących i skanerów: drukarka atramentowa 1-1szt, drukarka atramentowa 2 -1szt, drukarka atramentowa 3 -1szt, urządzenie laserowe 1 -5szt, urządzenie laserowe 2 -1szt, drukarka igłowa -1szt, drukarka etykiet 1 -1szt, drukarka etykiet 2 -1szt, skaner 1 -1szt, skaner 2 -1szt,
Cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą. 2. zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3. wydłużenie terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta/Wykonawcę. 4. zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. 5. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria inne parametry
Znaczenie 40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)