Dostawa wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku wraz z montażem i rozmieszczeniem

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512686-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku wraz z montażem i rozmieszczeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) regałów metalowych – 66 szt.
2) szaf metalowych – 8 szt.
3) siatki na obrazy – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia okres minimum 36 miesięcy począwszy od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.
Dostarczony przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami składowymi muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f43c56e6-145b-417d-ae55-ec66689678ca
Biuletyn 512686-N-2017
Zamawiajacy nazwa Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
Regon 000276713
Zamawiajacy adres ulica Marii Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 14 A
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-097
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 6767224
Zamawiajacy fax 85 6767220
Zamawiajacy email ksiaznica@ksiaznicapodlaska.pl
Adres strony url http:/www.ksiaznicapodlaska.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WND-RPPD.08.03.00-20-0005/16 pn. „Skarbiec dziedzictwa kulturowego” współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.3. Ochrona dziedzictwa kulturowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny wojewódzka samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http:/www.ksiaznicapodlaska.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:/www.ksiaznicapodlaska.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku wraz z montażem i rozmieszczeniem
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Działu Zbiorów Specjalnych Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku wraz z montażem i rozmieszczeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) regałów metalowych – 66 szt. 2) szaf metalowych – 8 szt. 3) siatki na obrazy – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia okres minimum 36 miesięcy począwszy od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Dostarczony przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami składowymi muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający będzie brał pod uwagę doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje, dwie dostawy regałów lub szaf obejmujące również ich montaż o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - wykaz dostaw (w zakresie wskazanym w pkt 5.2. SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, - dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ); Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 07 1240 5211 1111 0010 7262 4431 prowadzony przez BANK PEKAO S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania A.331-3/2017” Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 30
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)