Dostawa i instalacja wyposażenia w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Modernizacja Oddziału Pulmonologii”

Publication date 2017-05-23
End date 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o.
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515597-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 302133008, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje 3 zadania (części), tj.:
Zadanie nr 1
Dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie nr 2
Dostawa sprzętu medycznego.
Zadanie nr 3
Dostawa mebli i innego wyposażenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97b6f4a6-a854-491a-8fa2-152e254b354a
Biuletyn 515597-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o.
Regon 97077323100012
Zamawiajacy adres ulica ul. Zyty
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65046
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 296 200
Zamawiajacy fax 683 255 808
Zamawiajacy email choros@szpital.zgora.pl
Adres strony url http://bip.szpital.zgo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szpital.zgo.pl
Dostep do dokumentow ograniczony http://bip.szpital.zgo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 201 (sekretariat, bud. A-administracja)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i instalacja wyposażenia w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Modernizacja Oddziału Pulmonologii”
Numer referencyjny TZ.372.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje 3 zadania (części), tj.: Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie nr 2 Dostawa sprzętu medycznego. Zadanie nr 3 Dostawa mebli i innego wyposażenia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia jest dla zadania nr 3 jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z przekazaniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 740,00 PLN (słownie: siedemset czterdzieści złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 315,00 PLN (słownie: trzysta piętnaście złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 2 070,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemdziesiąt złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobów zastąpionych. 4) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 4. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu medycznego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i innego wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia jest dla zadania nr 3 jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli i innego wyposażenia
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji-zad. 1 i 2; termin realizacji-zad.3
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)