Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii

Publication date 2017-05-23
End date 2017-06-01 00:00:00
Instytucja Katowickie Centrum Onkologii
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515617-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
4. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
5. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności
od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek.

Sposób i miejsce złożenia próbek
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa
i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana: próbki do przetargu na zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić
i dołączyć do paczki z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7e2c77a-e169-4fde-9291-1f7083d2ce43
Biuletyn 515617-N-2017
Zamawiajacy nazwa Katowickie Centrum Onkologii
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 514 533
Zamawiajacy fax 322 514 533
Zamawiajacy email szpital@kco.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kco.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
Numer referencyjny K.C.O./PN / 30 /2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego. 2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu. 4. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie. 5. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek. Sposób i miejsce złożenia próbek Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne. Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana: próbki do przetargu na zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku. Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki z próbkami. Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia),
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia), podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy
Czy wadium 1
Wadium W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 4 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena całkowita (wartość ogółem brutto)
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)