Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń, dostawa środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej, dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, dostawa środków do utrzymania czystości i estetyki bloku żywnościowego oraz dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej 6 WOG Ustka, Osiedle – Lędowo 1N w 2017 roku.

Publication date 2017-05-23
End date 2017-06-01 00:00:00
Instytucja 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Akcesoria ochronne,
  • Worki i torby,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515402-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 337119006, 189300007, 249620005, 392240008, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych” , które stanowią załącznik do SIWZ – formularze cenowe na zad. I, II, III, IV, V oraz WDTT dla zadania nr V.
ZADANIE NR I - Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń.
ZADANIE NR II - Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej.
ZADANIE NR III - Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego
ZADANIE NR IV Dostawa środków do utrzymania czystości i estetyki bloku żywnościowego.
ZADANIE NR V Dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66e6bb71-8be6-4c32-a5ff-11f2c5bbf106
Biuletyn 515402-N-2017
Zamawiajacy nazwa 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 22051541000000
Zamawiajacy adres ulica Lędowo-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 1N
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76-271
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 231 377
Zamawiajacy fax 261 231 578
Zamawiajacy email 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.6wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.6wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofera winna być złożona w formie pisemnej pod rgorem niewaności w sposób opisany w pt. XI SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń, dostawa środków chemicznych do utrzymania pływalni i uzdatniania wody basenowej, dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, dostawa środków do utrzymania czystości i estetyki bloku żywnościowego oraz dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej 6 WOG Ustka, Osiedle – Lędowo 1N w 2017 roku.
Numer referencyjny 48/6WOG/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych” , które stanowią załącznik do SIWZ – formularze cenowe na zad. I, II, III, IV, V oraz WDTT dla zadania nr V. ZADANIE NR I - Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń. ZADANIE NR II - Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej. ZADANIE NR III - Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego ZADANIE NR IV Dostawa środków do utrzymania czystości i estetyki bloku żywnościowego. ZADANIE NR V Dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej.
Cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) Druk Oferta wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 do oferty dla każdego zadania osobno
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załączony projekt umowy. 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularu cenowym” , który stanowi załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24962000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ilościach podanych w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środków do utrzymania czystości i estetyki bloku żywnościowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ilościach podanych w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ilościach podanych w formularzu cenowym
  

Criterion

Kryteria czas realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)