GuidZP400 |
4999b8d8-ea93-4217-8fd0-4a618edc47b4
|
Biuletyn |
515396-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Spożywczych
|
Regon |
18324200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Toruńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
174
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 370 73 50
|
Zamawiajacy fax |
52 370 73 51
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@spozywcza.pl
|
Adres strony url |
bip.oswiata.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Akcja - kwalifikacja
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.oswiata.bydgoszcz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Spożywczych w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174, 85-844 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów, urządzeń drukujących i projektorów
|
Numer referencyjny |
ZSSPO.341/1/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego oraz projektora multimedialnego z ekranem projekcyjnym dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opisy oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Z treści przedłożonego dokumentu musi wynikać nazwa producenta oraz model oferowanego produktu oraz opis potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają parametry techniczne Zamawiającego określone w § 3 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa,
3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy;
2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego;
3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
4) w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie;
5) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer - urządzenie przenośne typu laptop (w zestawie system operacyjny, program biurowy oraz program antywirusowy wg KOWEZiU) do pracowni zawodowej-technik logistyk i technik spedytor, w ilości 16 sztuk, komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, w ilości 1 zestaw, wg specyfikacji wskazanej w § 3 ust. 1 pkt 1 i 2 SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drukarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 - urządzenie wielofunkcyjne do pracowni zawodowej-technik logistyk i technik spedytor, w ilości 1 sztuka, urządzenie wielofunkcyjne, w ilości 1 sztuka, wg specyfikacji wskazanej w § 3 ust. 1 pkt 3 i 4 SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Projektory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Projektor multimedialny, w ilości 1 sztuka, Projektor multimedialny wraz z ekranem projekcyjnym do pracowni zawodowej-technik logistyk i technik spedytor, w ilości 1 sztuka, wg specyfikacji wskazanej w § 3 ust. 1 pkt 5 i 6 SIWZ.
|
| |