Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV oraz mebli w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Grodziec

Publication date 2012-11-30
End date 2012-12-10 10:00:00
Instytucja Gmina Grodziec
Miejscowość Grodziec
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 482924 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002, 323243003, 302331521, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV oraz mebli w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziec w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Grodziec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV oraz mebli do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
5) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
6) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla osób z wadami słuchu
7) Hipoterapia
8) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych.
9) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów artystycznych
10) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego.
Każdorazowo, jeżeli w dokumentacji przetargowej użyto znaku towarowego, nazwy własnej należy potraktować je przykładowo, dopuszcza się rozwiązania równoważne.
3. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania od numeru 1 do numeru 4. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Grodziec
Ulica ul. Główna 17
Nr domu 17
Miejscowosc Grodziec
Kod poczt 62-580
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 63 2485500 w. 25
Fax 63 2485500 wew. 22
Internet www.grodziec.pl
Regon 31101908800000
E mail piotr.malinowski@grodziec.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Ocena spełniania warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Ocena spełniania warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Ocena spełniania warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Ocena spełniania warunku o którym mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zamawiający dopuszcza: 2.1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2.2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania 2.3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2.4. ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. 3. Warunki dokonywania zmian: 3.1 inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 3.2 uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3.3 zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3.4 forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Przyjęcie warunków niniejszego postępowania, tj. złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem wzoru umowy proponowanego przez Zamawiającego. 6. W celu podpisania umowy uprawniony przedstawiciel Wykonawcy, którego oferta została wybrana, powinien zgłosić się do siedziby Zamawiającego w terminie podanym w zawiadomieniu o wyborze oferty.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.grodziec
Spec war Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec
Data skl 10/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Grodziec, pokój nr 7 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, PO KL Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)