Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracj Skarbowej w Rzeszowie i Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514558-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, z których poszczególne dotyczą:
1) część I – dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych;
2) cześć II - dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zwiększenie zamówienia podstawowego o nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego w każdej części.
Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych tonerów będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzach „Kalkulacja ceny”, o których mowa w załącznikach nr 3.1 oraz 3.2 SIWZ. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8412f5d9-ab43-4d8a-b65e-467399f12009
Biuletyn 514558-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Regon 001023003
Zamawiajacy adres ulica ul. Geodetów
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 850 36 00
Zamawiajacy fax 17 852 11 30
Zamawiajacy email przetargi.ias@pk.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.podkarpackie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.podkarpackie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podkarpackie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa sę pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza skłdania ofert w formie elektroniczne.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów 1 – Sala Obsługi.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracj Skarbowej w Rzeszowie i Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego
Numer referencyjny 1801-ILZ1260.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, z których poszczególne dotyczą: 1) część I – dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych; 2) cześć II - dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zwiększenie zamówienia podstawowego o nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego w każdej części. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych tonerów będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzach „Kalkulacja ceny”, o których mowa w załącznikach nr 3.1 oraz 3.2 SIWZ. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzając, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1, lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa każdy tych wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został określony w załączniku nr 4 do SIWZ Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zwiększenie zamówienia podstawowego o nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych tonerów będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzach „Kalkulacja ceny”, o których mowa w załącznikach nr 3.1 SIWZ. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 SIWZ) dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zwiększenie zamówienia podstawowego o nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych tonerów będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzach „Kalkulacja ceny”, o których mowa w załącznikach nr 3.2 SIWZ. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 SIWZ) dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)