Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do przedszkola o żłobka w Kamionkach

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Kórnik
Miejscowość Kórnik
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517283-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do przedszkola i żłobka w Kamionkach.
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
a) usługę wykonania mebli na wymiar wraz z ich transportem i montażem
b) dostawę wyposażenia ruchomego
c) dostarczenie dokumentacji powykonawczej tj. protokołu odbioru ilościowego wyszczególniającego przedmiot dostawy, wykazu ilościowo, karty gwarancyjnej, certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz instrukcji użytkowania wyposażenia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 "Zestawienie i specyfikacja wyposażenia aranżacji wnętrz" oraz dołączona dokumentacja.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b83d315a-c761-46a3-b8f0-169a1c7c9498
Biuletyn 517283-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Kórnik
Regon 63125863200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kórnik
Zamawiajacy kod pocztowy 62035
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 170 411
Zamawiajacy email ksiazek@kornik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie oferty osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego (kurier, Poczta Polska itp.)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Kórnik Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do przedszkola o żłobka w Kamionkach
Numer referencyjny SE-ZP.271.17.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do przedszkola i żłobka w Kamionkach. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: a) usługę wykonania mebli na wymiar wraz z ich transportem i montażem b) dostawę wyposażenia ruchomego c) dostarczenie dokumentacji powykonawczej tj. protokołu odbioru ilościowego wyszczególniającego przedmiot dostawy, wykazu ilościowo, karty gwarancyjnej, certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz instrukcji użytkowania wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 "Zestawienie i specyfikacja wyposażenia aranżacji wnętrz" oraz dołączona dokumentacja.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż Wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie obejmujące zakresem wykonanie mebli na wymiar oraz ich dostawę i montaż w budynku użyteczności publicznej o wartości tego zamówienia minimum 150 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie; c) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców; d) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. e) wprowadzeniu nieistotnych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2) Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)