Wykonanie centralnego wyciągu trocin w stolarni Muzeum Wsi Radomskiej

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyciągi wentylacyjne lub recyklingowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516972-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 397140000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest na dostawa wraz montażem centralnego wyciągu trocin w stolarni Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie centralnego wyciągu trocin w stolarni Muzeum Wsi Radomskiej”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c0ec9e8-741a-40f9-9cc3-7e2db04d3533
Biuletyn 516972-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
Regon 14585771600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szydłowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 3329281 w. 20
Zamawiajacy fax 48 3329281
Zamawiajacy email muzeumwsi@muzeum-radom.pl; skensenr@op.pl
Adres strony url http://www.muzeum-radom.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://muzeum-radom.bip.net.pl/?c=221
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 26-600 Radom ul. Szydłowiecka 30
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie centralnego wyciągu trocin w stolarni Muzeum Wsi Radomskiej
Numer referencyjny DG.2151.06.2017.PM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest na dostawa wraz montażem centralnego wyciągu trocin w stolarni Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie centralnego wyciągu trocin w stolarni Muzeum Wsi Radomskiej”
Cpv glowny przedmiot 39714000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę wykazał, iż dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonania dokumentacji technicznej wraz z oceną zgodności oraz montażu urządzeń według Dyrektywy Nr 2006/42/WE. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, oraz wykazu osób które zamawiający skieruje do wykonania zamówienia - którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ Uwaga!!! Wraz z ofertą Wykonawca składa jedynie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz osób w formie oryginału złoży na wezwanie Zamawiającego tylko ten Wykonawca, którego oferta ostała najwyżej oceniona. Dokumentów potwierdzających posiadanie wskazanych kwalifikacji Zamawiający będzie żądał dopiero przed podpisaniem umowy. Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę wykazał, iż posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykaże, iż: w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 instalacje odpylania w zakładach stolarskich lub innych obiektach, w których odbywa się obróbka drewna. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, oraz wykazu wykonanych zamówień, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów, że zamówienia wskazane w wykazie zostały wykonane należycie Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – forma dokumentu -dowody - kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem, oświadczanie Wykonawcy – oryginał. Uwaga!!! Wraz z ofertą Wykonawca składa jedynie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz wykonanych zamówień (w formie oryginału) oraz dowody złoży na wezwanie Zamawiającego tylko ten Wykonawca, którego oferta ostała najwyżej oceniona.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz osób które zamawiający skieruje do wykonania zamówienia – wzór- Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych zamówień wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ – forma dokumentu oryginał; wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia – forma potwierdzenia kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy 58 1020 1026 0000 1602 0232 4101 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami). W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych wyżej oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a)Zmiany podwykonawcy, jeśli wykonawca wykazał zakres prac wykonywanych przy pomocy podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, b)jeżeli zachodzi konieczność zmiany użytych do realizacji zamówienia materiałów pod warunkiem, że materiały zamienne będą o parametrach nie gorszych lub równych, i ich zmianę zaakceptuje zamawiający, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Zmiany te muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócony termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Dodatkowa przedłużona gwarancja
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)