Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów”

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-05 00:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516943-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e995cc4e-6cea-4a8d-96c8-2df083f31cb1
Biuletyn 516943-N-2017
Zamawiajacy nazwa WS SPZOZ
Regon 970774733
Zamawiajacy adres ulica Chałbińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon (68)3882285
Zamawiajacy fax (68)3871281
Zamawiajacy email zpszpital.krystyna@wp.pl
Adres strony url www.szpital-nowasol.pl
Adres strony internetowej www.szpital-nowasol.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WS SPZOZ w Nowej Soli
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-nowasol.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-nowasol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie -operator poczty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga www.szpital-nowasol.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów”
Numer referencyjny DZP 280-62/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca , który wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał lub wykonuje jedną dostawę na kwotę łączną nie mniejszą niż 440 000,00 zł brutto, lub w tym okresie wykonali , co najmniej: - w Pakiecie 1 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 2 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 3 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 4 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 5 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 6 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 7 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 8 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto, - w Pakiecie9 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - w Pakiecie10 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto UWAGA W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować wartości Pakietu I i Pakiet II i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę – 112 000,00 zł brutto, - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw , Wykonawca wykaże , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał lub wykonuje jedną dostawę na kwotę łączną nie mniejszą niż 440 000,00 zł brutto, lub w tym okresie wykonali, co najmniej: - w Pakiecie 1 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 2 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 3 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 4 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 5 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 6 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 7 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 8 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto, - w Pakiecie 9 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - w Pakiecie10 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto, UWAGA W przypadku składania oferty np. na Pakiet I i II można zsumować wartości Pakietu I i Pakiet II, i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę – 112 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przedmioty zamówienia posiadają odpowiednie Certyfikaty dopuszczające wprowadzenia do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne (okazane na każde żądanie Zamawiającego). 2 Katalog /prospekt /folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis oraz parametry potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia”, zawierający numery katalogowe - w oparciu o który została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć pozycje dot. przedmiotu zamówienia, umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej, której celem jest identyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia. 3 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ”. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji z pakietu dotyczą. Ilość przesłanych próbek Zamawiający wykaże w piśmie wzywającym do przesłania próbek. 4.Załączyć do oferty Oświadczenie o przesłaniu próbek - Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1- 2.10 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; - jeśli dotyczy
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie oraz formach określonych w treści SIWZ - rozdziału XVIII.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy określone w zapisach treści paragrafu 9 załącznika nr 6 do SIWZ. "Projektu umowy".
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. zestaw do wkł.centralnego,zestaw do drenażu opłucnej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na którą składa się min. zestaw do laparoskopii,zestaw do zabiegów entoprotezy biodra, zestaw do zabiegów entoprotezy kolana, zestaw do operacji tarczycy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów, na który składa się min. zestaw serwet z wycięciami-wzmocniony,jałowa serweta samoprzylepna z otworem,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. podkład ochronny na stół operacyjny,"Duży i "Mały", zestaw do PP, zestaw do zabiegów elektroresekcji, sterylna serweta do obłozenia głowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min.sterylny zestaw do zabezpieczenia Ramienia C,jałowa foliowa osłona na Ramię C, sterylny fartuch , czepek chirurgiczny, maska chirurgiczna.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. jednorazowa, sterylna bezlateksowa osłona, mata na podłogę.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. jednorazowy niejałowy komplet chirurgiczny, osłona na stolikmayo, serweta samoprezylepna
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min.zestaw do PCNL
  

Criterion

Kryteria termin dostaw częściowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)