GuidZP400 |
7868909f-9293-407f-8773-75d97546c1f1
|
Biuletyn |
519893-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół
|
Regon |
18881900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobczyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 271 01 81
|
Zamawiajacy fax |
021 271 10 72
|
Zamawiajacy email |
zs@dobczyce.edu.pl
|
Adres strony url |
http://dobczyce.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E-Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach",nr RPMP: 10.02.02-0213/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.02. Kształcenie zawodowe uczniów - SPR.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dobczyce.edu.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:/dobczye.edu.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (dziennik podawczy – sekretariat dyrekcji), osobiście, za pśrednictwem posłańca lub prze operatora pocztowego (kurier, Poczta Polska, itp.).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkó im. ks. Józefa Tischnera, 32-410 Dobczyce,ul. Szkolna 20a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy pomocy dydaktycznych w celu doposażenia pracowni automatyki i mechatroniki oraz doposażenie pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych w Zespole Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, w ramach realizacji projektu: „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E-Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach nr RPMP:10.02.02-0213/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.02 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Planowane jest doposażenie stanowisk dydaktycznych związane z elektro-pneumatyką i elektro-hydrauliką oraz doposażenie pracowni elektrycznych i elektronicznych poprzez zakup komputera z systemem operacyjnym, drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką A4 i interfejsem sieciowym, projektora multimedialnego+wskaźnik laserowy+pilot+torba na projektor, uchwytu mocującego+przewody, ekranu rozwijanego elektrycznie, reutera, switcha 16-portowego, stołu uniwersalnego, ścianki montażowej + osprzęt elektryczny montowany na ściance montażowej, zestawu alarmowego, zestawu monitoringu, zestawu domofonowego i kontroli dostępu, zgodnie z załączonymi szczegółowymi opisami technicznymi.
|
Cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
31
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 1do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- opis techniczny potwierdzający spełnianie parametrów technicznych oferowanego sprzętu.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:
15.1 zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu w stosunku od ilości wynikającej z treści oferty
- zmniejszenie ilości może nastąpić tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykupienie pełnej ilości asortymentu byłoby niecelowe.
15.2 zmiana stawki podatku VAT - W trakcie trwania umowy zmieniła się stawka podatku VAT, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy
15.3 zmiany terminu wykonania (realizacji) umowy - wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania w wyniku, którego zawarto umowę, lub wykonanie umowy w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne lub niezasadne, lub w przypadku nie wykupienia pełnej ilości asortymentu umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości lub o okres do 1 roku (w zależności, co nastąpi wcześniej).
15.4 zmiana danych wykonawcy w szczególności nazwy, siedziby itp. - na wskutek następstwa prawnego lub zmiany wprowadzonej przez wykonawcę.
15.5 zmiana ceny jednostkowej - na wskutek obniżki ceny wprowadzonej przez wykonawcę w trakcie trwania umowy, innej niż wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT.
15.6wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - Wykonawca może w trakcie trwania umowy wprowadzić, zmienić lub zrezygnować z podwykonawcy.
15.7wszelkie inne zmiany, które nie powodują istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty oraz wynikające z wystąpienia siły wyższej. Za przypadki siły wyższej uważa się wszelkie nieznane stronom w chwili zawierania umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron, i na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu jak np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, strajki, zarządzenia władz, długotrwałe i katastrofalne warunki pogodowe. Fakt zaistnienia siły wyższej powinien być udowodniony dokumentem pochodzącym od właściwego organu administracji publicznej, IMGW.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia z zakresu hydrauliki i elektro- hydrauliki siłowej
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem kupna ma być stanowisko dydaktyczne do realizacji nauczania i szkoleń w zakresie montażu, obsługi i konserwacji mechatronicznych układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych z zakresu hydrauliki i elektro-hydrauliki siłowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sterowniki PLC
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem przetargu są zestawy 2 typów sterowników PLC wraz z modułami dodatkowymi. Zestawy sterowników PLC zostały opisane w specyfikacji technicznej w dwóch punktach I oraz II.
I zestaw sterowników PLC pierwszego typu:
Przedmiotem kupna maja być zestawy 6 sterowników programowalnych PLC wyposażonych w jednostki centralne, moduły rozszerzeń wejścia/wyjścia cyfrowe oraz panele sterujące typu konsola operatorska wg poniższej specyfikacji technicznej.
II zestaw sterowników PLC drugiego typu:
Przedmiotem kupna maja być zestawy sterowników programowalnych PLC wyposażonych w jednostki centralne, moduły rozszerzeń wejścia/wyjścia cyfrowe, wyjścia analogowe oraz panele sterujące typu HMI wg poniższej specyfikacji technicznej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia audiowizualne i informatyczne.
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zakupu są urządzenia audiowizualne i informatyczne, do pracowni szkolnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia i sprzęt elektrotechniczny.
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zakupu są narzędzia do pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały instalacyjne, sprzęt i aparatura elektryczna.
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zakupu są elementy do utworzenia stanowisk w pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia elektroniczne
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zakupu są elementy zestawu monitoringu do pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych.
|
| |