Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn.:"Budowa zespołu przedszkolno - żłobkowego przy ul. Rydygiera 8"

Publication date 2017-05-29
End date 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517680-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa zespołu przedszkolno - żłobkowego przy ul. Rydygiera 8”.

Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i ustawienie pierwszego wyposażenia do:
- 6 sal przedszkolnych wraz ze schowkami - meble i rolety okienne,
- sali muzycznej - meble i rolety okienne,
- pomieszczeń dla personelu - meble,
- szatni dla dzieci i personelu - meble,
- pomieszczeń gospodarczych i archiwum - meble,
- kuchni - osprzęt gastronomiczny,
- łazienek.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
- sprzętu do sprzątania i tzw. elementów uzupełniających,
- multimedia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8dcf9032-ab4b-48a5-a5b0-3c7d880d56f9
Biuletyn 517680-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
Regon 01525966300186
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-627
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224438878
Zamawiajacy fax 224439004
Zamawiajacy email zzp.udzoliborz@um.warszawa.pl
Adres strony url http://www.zoliborz.org.pl
Adres strony internetowej http://www.zoliborz.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zoliborz.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zoliborz.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawa, ul. Słowackiego 6/8, w kancelarii urzędu (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn.:"Budowa zespołu przedszkolno - żłobkowego przy ul. Rydygiera 8"
Numer referencyjny UD-XVIII-ZZP.271.24 .2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa zespołu przedszkolno - żłobkowego przy ul. Rydygiera 8”. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i ustawienie pierwszego wyposażenia do: - 6 sal przedszkolnych wraz ze schowkami - meble i rolety okienne, - sali muzycznej - meble i rolety okienne, - pomieszczeń dla personelu - meble, - szatni dla dzieci i personelu - meble, - pomieszczeń gospodarczych i archiwum - meble, - kuchni - osprzęt gastronomiczny, - łazienek. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - sprzętu do sprzątania i tzw. elementów uzupełniających, - multimedia.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 313417,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto (każda) polegających na dostawie i montażu wyposażenia przedszkola lub szkoły. Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 SIWZ mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagan
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, 2) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert: a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia: 1) wraz z ofertą: a) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w pkt III.3; b) zobowiązanie tych podmiotów albo inne dokumenty określające w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje Przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu określonego w § 2 ust l, c) wstrzymanie realizacji Przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy w sposób należyty, e) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym. 3. Przesunięcie terminu wykonania Przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa w ust. 2 pkt 1, przy czym wymagają one potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wykonawca składa Zamawiającemu pismo z prośbą o przesunięcie terminu wykonania Przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem nie później niż 7 dni przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1. 5. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy określonych w ust. 2 wymaga sporządzenia przez Zamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)