Dostawa kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego

Publication date 2017-05-29
End date 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505719-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego dla Śląskiego OW NFZ, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz we wzorze umowy.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1 papier do drukowania, 30.19.97.10-0 zadrukowane koperty, 30.19.97.11-7 zadrukowane koperty z okienkiem adresowym.

Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w formularzu opis przedmiotu zamówienia
i kalkulacja cenowa oraz we wzorze umowy, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 pzp.

Formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa określa standardy jakościowe, o których mowa
w art. 91 ust.2a pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 17929287-42ed-405d-9d42-35f9376f39f9
Biuletyn 505719-N-2017
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Regon 1544738200030
Zamawiajacy adres ulica ul. Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7351547, 7351637
Zamawiajacy fax 327 351 636
Zamawiajacy email inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony url www.nfz-katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nfz-katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny na piśmie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski OW NFZ, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego
Numer referencyjny 11/pn/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego dla Śląskiego OW NFZ, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz we wzorze umowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1 papier do drukowania, 30.19.97.10-0 zadrukowane koperty, 30.19.97.11-7 zadrukowane koperty z okienkiem adresowym. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz we wzorze umowy, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 pzp. Formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust.2a pzp.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch dostawach – - pierwsza dostawa w ciągu 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy, - druga dostawa zostanie zrealizowana w terminie od 31 stycznia 2018 r. do 28 lutego 2018 r. Ilości poszczególnych asortymentów dostarczone zostaną w pierwszej oraz drugiej dostawie stosownie do ilości wskazanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz kalkulacja cenowa oraz w załączniku nr 1 do umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.nfz -katowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekaże Zamawiającemu ww. oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 11/pn/2017. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite netto umowy (§4 ust. 1), w tym także wartości netto podane w załączniku nr 1 do umowy, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite brutto umowy (§4 ust.1) nie przekroczyło ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 11/pn/2017. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do wynagrodzenia całkowitego netto umowy (§4 ust.1), w tym także do wartości netto podanych w załączniku nr 1 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami dla wynagrodzenia umowy zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy ze wskazaniem daty, od której zmiana obowiązuje.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90
  
Kryteria Wykonanie przedmiotu zamówienia z użyciem surowców wtórnych
Znaczenie 10
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)