Dostawa wkładów do strzykawek automatycznych i pomp, akcesoria do podawania kontrastu

Publication date 2017-05-30
End date 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519954-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad - 9 pozycji,
2 Materiały zużywalne jednorazowego użytku do wstrzykiwacza (pomp) kontrastu CT EXPRES 4 D SYSTEM - 4 pozycje,
3 Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Accutron HP-D firmy Medtron – 5 pozycji,
4 Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Nemoto Dual Shot alpha firmy NEMOTO Kyorindo Co. – 2 pozycje,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 889eb99f-6121-47a6-be34-2d43cd12d112
Biuletyn 519954-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Medyczny
Regon 1529448700000
Zamawiajacy adres ulica ul.Szaserów
Zamawiajacy adres numer domu 128
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 681-67-49
Zamawiajacy fax 022 681-67-49
Zamawiajacy email pslowik@wim.mil.pl
Adres strony url www.bip.wim.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.wim.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wim.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wim.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami okreśonymi w siwz.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa 44, budynek 31, I piętro, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wkładów do strzykawek automatycznych i pomp, akcesoria do podawania kontrastu
Numer referencyjny P/140/2017/SZ/WIM- 46/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci 4
Okreslenie przedmiotu 1 Wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad - 9 pozycji, 2 Materiały zużywalne jednorazowego użytku do wstrzykiwacza (pomp) kontrastu CT EXPRES 4 D SYSTEM - 4 pozycje, 3 Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Accutron HP-D firmy Medtron – 5 pozycji, 4 Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Nemoto Dual Shot alpha firmy NEMOTO Kyorindo Co. – 2 pozycje,
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: brak podstaw do wykluczenia, tj.: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 1) pkt 2.1 ppkt a )Rozdziału 6 siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 Rozdziału 6 siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 Rozdziału 6 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 4 Rozdziału 6 siwz stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, tj.: a) deklaracja lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.) b) materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty "MI" (prospekty, broszury, dane techniczne itp. – w języku polskim lub angielskim), w których zaleca się zaznaczenie wymaganych parametrów. c) Załączyć po 2 próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na oferowaną pozycję. Próbka musi być umieszczona w oryginalnym opakowaniu producenta.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmniejszenia zakresu i wartości Umowy, gdy środki przewidziane na jej realizację w kolejnym roku zmniejszą się; 2) obniżenia ceny towaru będącego przedmiotem Umowy; 3) w przypadku wycofania towaru będącego przedmiotem Umowy z produkcji zmiany producenta / nazwy handlowej / zmiany numeru katalogowego / wprowadzenia na rynek towaru o lepszych parametrach (zastąpienie go nowym produktem) pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w zawartej Umowie; 4) zmiany sposobu konfekcjonowania towaru będącego przedmiotem Umowy w związku ze zmianą konfekcjonowania towaru przez producenta; 5) gdy towar oraz wartość Umowy nie zostały wyczerpane (przed jej wygaśnięciem) może ona zostać przedłużona na oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż na 3 miesiące; 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian oraz ich uzasadnienie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zgody obu Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki ofertę należy przygotoać w języku polskim
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad - 9 pozycje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne jednorazowego użytku do wstrzykiwacza (pomp) kontrastu CT EXPRES 4 D SYSTEM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne jednorazowego użytku do wstrzykiwacza (pomp) kontrastu CT EXPRES 4 D SYSTEM - 4 pozycje.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Accutron HP-D firmy Medtron
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Accutron HP-D firmy Medtron – 5 pozycji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Nemoto Dual Shot alpha firmy NEMOTO Kyorindo Co.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Nemoto Dual Shot alpha firmy NEMOTO Kyorindo Co. – 2 pozycj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria cza dotawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)