Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Ostrów Wielkopolski w ramach projektu Z zabawą przez świat, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Publication date | 2012-12-03 |
End date | 2012-12-10 08:30:00 |
Instytucja | Gmina Ostrów Wielkopolski |
Miejscowość | Ostrów Wielkopolski |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 254863 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 391621109, 302131006, 391620005, 386521001, 391600001, 301900007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli szkolnych, artykułów biurowych, niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Z zabawą przez świat współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Jakość dostaw należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważnie) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp. lub ustawa, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Kod CPV: 39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne 39.16.21.10-9 - sprzęt dydaktyczny 30.21.31.00-6 - komputery przenośne 39.16.20.00-5 - pomoce naukowe 38.65.21.00-1 - projektory 30.23.21.10-8 - drukarki laserowe 30.23.21.30-4 - kolorowe drukarki atramentowe 39.16.00.00-1 - meble szkolne 30.19.00.00-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) Część I - Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią I stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Część II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i audio. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią II stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Część III - Dostawa mebli szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią III stanowi załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ. 4) Część IV - Dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią IV stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Dostawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy. 4) Sprzęt oraz wszystkie pomoce dydaktyczne, meble - muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Wymagany okres gwarancji: - na pomoce dydaktyczne, meble szkolne - min. 24 miesiące od dnia odbioru; - na sprzęt komputerowy i audio - min. 24 miesiące od dnia odbioru. 5) Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w: Daniszynie, Franklinowie, Gorzycach Wielkich, Lamkach, Lewkowie, Łąkocinach, Słaborowicach, Sobótce, Szczurach, Wtórku, Wysocku Wielkim, Topoli Małej. 6) Sprzęt komputerowy i audio należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w: Gorzycach Wielkich, Sobótce, Wtórku. 7) Meble szkolne należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w: Topoli Małej, Lamkach, Wysocku Wielkim, Łąkocinach, Słaborowicach, Szczurach, Daniszynie, Lewkowie, Franklinowie. 8) Artykuły biurowe należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w: Słaborowicach, Wtórku, Wysocku Wielkim, Lewkowie, Łąkocinach, Franklinowie, Lamkach, Daniszynie, Szczurach, Topoli Małej, Gorzycach Wielkich, Sobótce. Opis1) Część I - Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią I stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.2) Część II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowegoi audio. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią II stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.3) Część III - Dostawa mebli szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią III stanowi załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ.4) Część IV - Dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią IV stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Ostrów Wielkopolski |
Ulica | Aleje Powstańców Wielkopolskich 12 |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Ostrów Wielkopolski |
Kod poczt | 63-400 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 062/7351190 |
Internet | www.ostrowwielkopolski.pl |
E mail | kancelaria@ostrowwielkopolski.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Na podstawie art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw. |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy oraz którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. |
Oswiadczenie potwierdzenia 7 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Do oferty należy dołączyć - wypełnione i podpisane: Formularz oferty - cenowy, Załączniki nr 2,3,4,5, z wypełnioną kolumną cena jednostkowa brutto, wartość brutto. Podsumowanie wartości ogółem dostawy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.ostrowwielkopolski.pl |
Spec war | Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski 63-400 Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12, p. nr 3 |
Data skl | 10/12/2012 |
Godz skl | 08:30 |
Miejsce | Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski 63-400 Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12, p. nr 2 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli szkolnych, artykułów biurowych, niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Z zabawą przez świat współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ. |
Czy uniewaznienie | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |