Dostawa odzieży specjalnej strażaka

Publication date 2017-05-31
End date 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521703-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej strażaka wg poniższego zestawienia:

Element I
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Buty strażaka ochronne gumowe 91 para


Element II
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Buty strażaka sznurowane 193 para


Element III
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Buty strażaka koszarowe 100 para


Element IV
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Ubranie strażaka specjalne 132 kpl


Element V
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Ubranie strażaka koszarowe 172 kpl

Element VI
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Ubranie przeciwdeszczowe -SZTORMIAK 91 szt.


Element VII
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Ubranie kadry dowódczo-sztabowej 4 kpl


Element VIII
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Koszulka letnia szt. 174
2 Koszulka zimowa szt. 207


Element IX
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Rękawice specjalne ochronne 171 para


Element X
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Kominiarka niepalna 60 szt.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- Wymaganiach techniczno-użytkowych (WTU) – załącznik nr 6 do SIWZ
- zestawieniu ilości wg zamawianych rozmiarów – załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30b8be20-52be-4c2d-8684-784050c3e7d2
Biuletyn 521703-N-2017
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 09057078200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 413 876/261 414 285
Zamawiajacy email kierownikszp@rzi.mil.pl; szp@rzi.mil.pl
Adres strony url www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego 85-915 Bydgoszcz, ul. Podchorążych 33
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży specjalnej strażaka
Numer referencyjny SSTiP/PN/3/D/5
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej strażaka wg poniższego zestawienia: Element I Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Buty strażaka ochronne gumowe 91 para Element II Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Buty strażaka sznurowane 193 para Element III Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Buty strażaka koszarowe 100 para Element IV Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Ubranie strażaka specjalne 132 kpl Element V Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Ubranie strażaka koszarowe 172 kpl Element VI Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Ubranie przeciwdeszczowe -SZTORMIAK 91 szt. Element VII Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Ubranie kadry dowódczo-sztabowej 4 kpl Element VIII Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Koszulka letnia szt. 174 2 Koszulka zimowa szt. 207 Element IX Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Rękawice specjalne ochronne 171 para Element X Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Kominiarka niepalna 60 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Wymaganiach techniczno-użytkowych (WTU) – załącznik nr 6 do SIWZ - zestawieniu ilości wg zamawianych rozmiarów – załącznik nr 8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Części VII ust. 1 SIWZ 3. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę dokumenty, o których mowa w ust.1 składają wszyscy Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.7 SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 6 dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego, konieczne jest załączenie do oferty oraz do dostawy właściwych dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w Wymaganiach Techniczno - Użytkowych (zał. nr 6 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części: • Element I – 650,00 zł, • Element II – 1.400,00 zł, • Element III – 280,00 zł, • Element IV – 4.700,00 zł, • Element V – 1.480,00 zł, • Element VI – 300,00 zł, • Element VII – 40,00 zł, • Element VIII – 200,00 zł, • Element IX – 480,00 zł. • Element X – 100,00 zł. Łączna kwota wadium 9.630,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określone we wzorze umowy
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)