Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa spodenek do kolonoskopii, ochraniaczy i osłonek jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie

Publication date 2017-05-31
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521396-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa spodenek do kolonoskopii, ochraniaczy i osłonek jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie

Pozycja 1. Spodenki do kolonoskopii

Pozycja 2. Ochraniacze na stopy

Pozycja 3. Osłona lny.na przewody


Dodatkowe informacje

GuidZP400 003e8a12-b005-41ad-89e1-783f4492b38a
Biuletyn 521396-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Regon 85005274000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 315 460
Zamawiajacy fax 014 6315460, 6212581
Zamawiajacy email ania@lukasz.med.pl
Adres strony url www.lukasz.med.pl
Adres strony internetowej www.lukasz.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lukasz.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lukasz.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa spodenek do kolonoskopii, ochraniaczy i osłonek jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Numer referencyjny 62/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa spodenek do kolonoskopii, ochraniaczy i osłonek jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Pozycja 1. Spodenki do kolonoskopii Pozycja 2. Ochraniacze na stopy Pozycja 3. Osłona lny.na przewody
Cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 2A do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3.. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie , o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.5.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.5.2. Materiałów firmowych – np. folderów, katalogów, materiałów informacyjnych, kart charakterystyki, ulotek, instrukcji lub wyciągu z instrukcji, dokumentacji technicznej, świadectw rejestracji, oświadczeń producenta – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 6.5.3. Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dla oferowanych wyrobów zgodnie z obowiązującymi przepisami i na potrzeby zamawiającego zostaną dostarczone do siedziby zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 10.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 10.2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do specyfikacji oraz załącznik nr 1B. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 10.2.3. Materiały firmowe (dotyczące parametru ocenianego) – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, kart charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacje techniczne, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10.2.5 Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 10.2.4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obydwie strony. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiające lub Wykonawcę. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą dotyczyć: a) Zmiany adresu, osób reprezentujących Strony w przypadku zmian organizacyjnych, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy b) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie; c) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług, d) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, e) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, f) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub g) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub h) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub i) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub j) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego k) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, l) sytuacji gdy wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, m) Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków n) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: i. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, ii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa spodenki do kolonoskopii ochraniacze osłonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pozycja 1. Spodenki do kolonoskopii Pozycja 2. Ochraniacze na stopy Pozycja 3. Osłona na przewody
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)