Wykonanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Informacją (EZD + hurtownia danych) we Wrocławskim Centrum Zdrowia SP ZOZ

Publication date 2017-06-01
End date 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523509-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Infor-macją (EZD + hurtowania danych) wraz z przeprowadzeniem szkolenia we Wrocławskim Centrum Zdrowia SP ZOZ. Przedmiot zamówienia obejmuję miedzy innymi:
1.1. Wykonanie dzieła polegającego na wdrożeniu Elektronicznego Systemu Zarządzania Informacją (ESZI) w tym:
a. Przygotowania Projektu Wykonawczego zgodnie z wytycznymi oraz zakresem opisanym w OPZ stanowiącym część II SIWZ, na podstawie którego zostanie wykonane Wdrożenie Systemu;
b. Zaimplementowania Systemu zgodnie z odebranym przez Zamawiającego Projektem Wykonawczym
c. Zainstalowania i skonfigurowania Systemu na Infrastrukturze Zamawiającego zapewnionej przez Zamawiającego oraz w wyznaczonym przez Zamawiającego środowisku
d. Kompleksowego przetestowania poprawności działania Systemu, w tym również przygotowania planu testów oraz scenariuszy testowych według których Zamawiający będzie mógł przeprowadzać testy Systemu zgodnie z postanowieniami Projektu Wykonawczego
e. Przygotowania i przeprowadzenia szkoleń wybranych Użytkowników Systemu zgodnie z Projektem Wykonawczym
f. Sprawnego wdrożenia produkcyjnego i uruchomienia produkcyjnego Systemu
g. Dostarczenia pełnej Dokumentacji technicznej, organizacyjnej, użytkowej i powykonawczej zrealizowanych usług i wykonanego Systemu zgodnie z Projektem Wykonawczym
1.2. Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie Systemu w okresie Gwarancji
na warunkach wskazanych w Umowie;
1.3. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Produktów wskazanych w Umowie, na warunkach i zasadach wskazanych w Umowie, a także zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na korzystanie z Produktów wskazanych w Umowie, w zakresie oraz na zasadach opisanych szczegółowo w Umowie;
1.4. Świadczenie usług Rozwoju Systemu przez czas oraz na zasadach opisanych szczegółowo w Umowie;
Realizacja Przedmiotu Umowy w zakresie Wdrożenia prowadzona będzie z podziałem na następujące Fazy i Etapy:
Faza I – „Projektowanie”, w ramach której Wykonawca ma przygotować Projekt Wykonawczy Systemu,
Faza II – „Wdrożenie” Systemu, która obejmuje następujące po sobie kolejno Etapy:
Etap 1 – „Implementacja Systemu”, w ramach którego Wykonawca zgodnie z Projektem Wykonawczym oraz OPZ stworzy System, przetestuje go samodzielnie przed przekazaniem Zamawiającemu oraz sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu wraz z nośnikiem optycznym, na którym zapisany będzie System,
Etap 2 – „Instalacja i konfiguracja Systemu”, w ramach którego Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje na Infrastrukturze Zamawiającego System i przekaże go Zamawiającemu celem przeprowadzenia testów Systemu, a także Naprawi Wady Systemu zgłoszone w trakcie Procedury Odbioru przeprowadzonej w ramach Etapu 2, jak również sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu.
Etap 3 – „Wdrożenie produkcyjne Systemu”, w ramach którego Wykonawca, przy współpracy z Zamawiającym, wdroży System odebrany przez Zamawiającego w Etapie 2 na Infrastrukturze Zamawiającego w środowisku produkcyjnym oraz Naprawi Wady Systemu zgłoszone w trakcie Procedury Odbioru przeprowadzonej w ramach Etapu 3, a także sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu. Etap 3 obejmuje również przetestowanie poprawności działania Systemu oraz przygotowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla wyznaczonych przez Zamawiającego Użytkowników Systemu, na zasadach szczegółowo opisanych w OPZ oraz w przyjętym i zaakceptowanym przez Zamawiającego Projekcie Wykonawczym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5421337-ca8b-4fd8-b082-e7bc5436b979
Biuletyn 523509-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31333100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podróżnicza
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53208
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy fax 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy email dztech@spzoz.wroc.pl
Adres strony url http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową/kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Podróżnicza 26/28; Wrocław 53­- 208; sekretariat pok. nr 104 ( I piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Informacją (EZD + hurtownia danych) we Wrocławskim Centrum Zdrowia SP ZOZ
Numer referencyjny WCZ-SI/542/7/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Infor-macją (EZD + hurtowania danych) wraz z przeprowadzeniem szkolenia we Wrocławskim Centrum Zdrowia SP ZOZ. Przedmiot zamówienia obejmuję miedzy innymi: 1.1. Wykonanie dzieła polegającego na wdrożeniu Elektronicznego Systemu Zarządzania Informacją (ESZI) w tym: a. Przygotowania Projektu Wykonawczego zgodnie z wytycznymi oraz zakresem opisanym w OPZ stanowiącym część II SIWZ, na podstawie którego zostanie wykonane Wdrożenie Systemu; b. Zaimplementowania Systemu zgodnie z odebranym przez Zamawiającego Projektem Wykonawczym c. Zainstalowania i skonfigurowania Systemu na Infrastrukturze Zamawiającego zapewnionej przez Zamawiającego oraz w wyznaczonym przez Zamawiającego środowisku d. Kompleksowego przetestowania poprawności działania Systemu, w tym również przygotowania planu testów oraz scenariuszy testowych według których Zamawiający będzie mógł przeprowadzać testy Systemu zgodnie z postanowieniami Projektu Wykonawczego e. Przygotowania i przeprowadzenia szkoleń wybranych Użytkowników Systemu zgodnie z Projektem Wykonawczym f. Sprawnego wdrożenia produkcyjnego i uruchomienia produkcyjnego Systemu g. Dostarczenia pełnej Dokumentacji technicznej, organizacyjnej, użytkowej i powykonawczej zrealizowanych usług i wykonanego Systemu zgodnie z Projektem Wykonawczym 1.2. Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie Systemu w okresie Gwarancji na warunkach wskazanych w Umowie; 1.3. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Produktów wskazanych w Umowie, na warunkach i zasadach wskazanych w Umowie, a także zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na korzystanie z Produktów wskazanych w Umowie, w zakresie oraz na zasadach opisanych szczegółowo w Umowie; 1.4. Świadczenie usług Rozwoju Systemu przez czas oraz na zasadach opisanych szczegółowo w Umowie; Realizacja Przedmiotu Umowy w zakresie Wdrożenia prowadzona będzie z podziałem na następujące Fazy i Etapy: Faza I – „Projektowanie”, w ramach której Wykonawca ma przygotować Projekt Wykonawczy Systemu, Faza II – „Wdrożenie” Systemu, która obejmuje następujące po sobie kolejno Etapy: Etap 1 – „Implementacja Systemu”, w ramach którego Wykonawca zgodnie z Projektem Wykonawczym oraz OPZ stworzy System, przetestuje go samodzielnie przed przekazaniem Zamawiającemu oraz sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu wraz z nośnikiem optycznym, na którym zapisany będzie System, Etap 2 – „Instalacja i konfiguracja Systemu”, w ramach którego Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje na Infrastrukturze Zamawiającego System i przekaże go Zamawiającemu celem przeprowadzenia testów Systemu, a także Naprawi Wady Systemu zgłoszone w trakcie Procedury Odbioru przeprowadzonej w ramach Etapu 2, jak również sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu. Etap 3 – „Wdrożenie produkcyjne Systemu”, w ramach którego Wykonawca, przy współpracy z Zamawiającym, wdroży System odebrany przez Zamawiającego w Etapie 2 na Infrastrukturze Zamawiającego w środowisku produkcyjnym oraz Naprawi Wady Systemu zgłoszone w trakcie Procedury Odbioru przeprowadzonej w ramach Etapu 3, a także sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu. Etap 3 obejmuje również przetestowanie poprawności działania Systemu oraz przygotowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla wyznaczonych przez Zamawiającego Użytkowników Systemu, na zasadach szczegółowo opisanych w OPZ oraz w przyjętym i zaakceptowanym przez Zamawiającego Projekcie Wykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu i wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu informacji z analityką danych 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1. Kierownikiem projektu (1 osoba) 2. Ekspertami w zakresie programowania, systemów wirtualizacyjnych, sieci komu-nikacyjnych i bezpieczeństwa (minimum 3 osoby) Wymienione wyżej osoby muszą posiadać (w dowolnej konfiguracji) następujące certyfikaty: Prince 2 Practitioner lub równoważny, ACE-Fx lub równoważne dla SDN, CCIE Routing & Switching, VCP-NX Zamawiający nie wymaga zatrudnienia wyżej wymienionych osób na umowę o pracę.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-nie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Przykładowy wzór oświadczenia, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 4A lub 4B do IDW), Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (przykładowy wzór wykazu usług, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 5 do IDW), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezębnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (przykładowy wzór wykazu osób, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 7 do IDW). Wraz z wykazem należy złożyć kopie dokumentów poświadczające posiadane certyfikaty.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (przykładowy wzór zobowiązania, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 6 do IDW),
Czy wadium 1
Wadium 15.000,0 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany Umowy w przypadku: 2.1. zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację p Umowy; 2.2. zmian przepisów wewnętrznych Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2.3. zmian w zakresie Infrastruktury Zamawiającego; 2.4. zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia; 2.5. wprowadzenia nowej wersji oprogramowania składającego się na System przez producenta tego oprogramowania; 2.6. zaprzestania wykonywania określonych świadczeń przez producenta oprogramowania składającego się na System; 2.7. zmiany warunków licencjonowania przez producenta oprogramowania składającego się na System; 2.8. uzasadnionej przyczynami organizacyjnymi, technicznymi lub funkcjonalnymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 2.9. wystąpienia - wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego - potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru prac; 2.10. opóźnienia w wykonywaniu Produktów , niezależnie od przyczyny, uniemożliwiające realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem lub powodujące, że realizowanie Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo; 2.11. zaistnienia siły wyższej; 2.12. osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia wymienione w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem iż osoby te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z warunkiem udziału Wykonawców w postępowaniu określonym w pkt 5.2. IDW
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Criterion

Kryteria Funkcjonalność systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)