GuidZP400 |
e8f8f6e8-1476-41f6-a627-b694c28d36f4
|
Biuletyn |
521015-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zakład Budynków Sp. z o.o.
|
Regon |
83120596000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. R. Dmowskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stalowa Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
15 643 36 90
|
Zamawiajacy fax |
15 643 36 95
|
Zamawiajacy email |
t.gunia@mzb-stalowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mzb-stalowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zakład Budynków Sp z o.o. w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1A 37-450 Stalowa Wola w sekretariacie MZB (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Miejskiego Zakładu Budynków Sp z o.o. w Stalowej Woli. Etap III
|
Numer referencyjny |
ZP.271/Pzp/4/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych z podziałem na następujące części: Część 1. Dostawy dla budynku mieszkalnego przy ul. Metalowców 11 w Stalowej Woli. Część 2. Dostawy dla budynku mieszkalnego przy ul. Metalowców 13 w Stalowej Woli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i formularz rzeczowo-cenowy Zamawiający przewiduje prawo opcji w każdej pozycji wymienionej w formularzu rzeczowo-cenowym. Prawem opcji objęte jest do 30% ilości przedmiotu zamówienia, wymienionego w formularzu rzeczowo-cenowym . Przewidując prawo opcji Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia do 30% po cenach zaoferowanych w formularzu rzeczowo-cenowym na dostawę przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wynikającego z jego aktualnych potrzeb, w różnych terminach w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wzór umowy przewiduje możliwość zmiany (wydłużenia) terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją)
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający precyzuje warunek doświadczenia, Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę materiałów budowlanych o wartości co najmniej : dla części 1 i 2 -30 000,00 zł netto każda W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
O ile dotyczy. Wykaz „produktów (materiałów i urządzeń) równoważnych określających ich nazwy (symbole, typy) zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) produktów (materiałów i urządzeń ) opisanych w SIWZ lub załącznikach do SIWZ i produktów (materiałów i urządzeń ) oferowanych przez Wykonawcę – w sytuacji gdy Wykonawca oferuje produkty równoważne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy I Formularz rzeczowo cenowy. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III. 4 2.2. Wykonawca ,który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określone są w §8 Wzoru umowy , treści: 1.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 do 5. 2.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1)zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia: a)w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 2), b)ze względu na wprowadzenie nowych przepisów bezpośrednio dotyczących przedmiotu zamówienia– z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 2); 2)zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w §5 ust. 2 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1, przy czym w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 1 – ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu i personelowi Zamawiającego. e) Wydłużenie okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją) 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) – zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) ad pkt. 2) – w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) ad pkt. 3): lit. a) – w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) – o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) – o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) – o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit. d). 4.Oprócz przypadku określonego w ust. 2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w §5 ust. 2 może ulec zmianie w zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 5. Zmiany umowy dokonywanej na podstawie art. 144 ust.1 pkt 2), 3), 4), 5) i 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|