SZW/SZP/32/2017

Publication date 2017-06-01
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523322-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392200000, 301900007, 337700008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego, biurowych, higienicznych oraz opakowań do żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a51dfc82-0f05-4ea9-9746-3bd7010c0e3f
Biuletyn 523322-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Regon 29220900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juraszów
Zamawiajacy adres numer domu 42570
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60479
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8212 359, 61 8212 267
Zamawiajacy fax 61 8212 359, 61 8233 451
Zamawiajacy email szpital@lutycka.pl
Adres strony url www.lutycka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep do dokumentow ograniczony www.lutycka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu SZW/SZP/32/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego, biurowych, higienicznych oraz opakowań do żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały DOTYCZY ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 4 Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. W tym zakresie Zamawiający wymaga: 1. Ulotki oraz karty technicznej jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego asortymentu. 2. Najmniejszego opakowania handlowego zaoferowanych produktów jako próbki. Zaświadczenie potwierdzające spełnianie określonych norm zapewnienia jakości DOTYCZY ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 4 pozycja 2 i 5 Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich. Zamawiający w tym zakresie wymaga atestu higienicznego PZH
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa artykułów gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38602,80
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa dozowników, uchwytów, nakładek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47824,25
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dozowników, uchwytów, nakładek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60000,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa artykułów higienicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 115000,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa opakowań do żywności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46000,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań do żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)