DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH

Publication date 2017-06-01
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520815-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
2. Termin dostawy od daty podpisania umowy do 30.09.2017 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90800797-75b2-45bc-973a-a027bfee3a96
Biuletyn 520815-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Regon 27783694000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 814 123
Zamawiajacy fax 322 814 123
Zamawiajacy email dpsdladoroslych@poczta.fm
Adres strony url www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DPS dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pokój nr 3 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH
Numer referencyjny DZ.261.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu. 2. Termin dostawy od daty podpisania umowy do 30.09.2017 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 30.09.2017 r. lub do momentu wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 4); UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte formularzem cenowym w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty. 2) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiany wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych; 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust.1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp; 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawca przedkłada również w odniesieniu do każdego z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia. 2. Zamawiający informuje, że wartość zamówienia w wysokości 0,00 zł została uzupełniona automatycznie przez system - Zamawiający nie wypełniał tej pozycji formularza.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)