GuidZP400 |
487b46c2-32dd-4c37-bbc7-4a01c0f35e74
|
Biuletyn |
522756-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28883400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przybyszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60355
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 691 759
|
Zamawiajacy fax |
618 691 847
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk2.pl
|
Adres strony url |
ww.spsk2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=120_2017
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U z 2016r., poz.1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba zamawiającego wejscie C kancelaria ogólna szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Srodki dezynfekcyjne do skóry i błon sluzowych
|
Numer referencyjny |
DZP/120/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Środki dezynfekcyjne do skóry i błon śluzowych - 3 pakiety asortymentowe
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
194920,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 07.12.2016r. Dz. U. z 2016r. poz. 2142 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory – pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi – jeżeli dotyczy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 07.12.2016r. Dz. U. z 2016r. poz. 2142 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP
lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory – pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi – jeżeli dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. z dnia 17.01.2017r. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) składa oświadczenie
o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu– w przypadku zaoferowania wyrobu medycznego.
2. Zamawiający dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. z dnia 17.01.2017r. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) wymaga złożenia deklaracji zgodności CE - w przypadku zaoferowania wyrobu medycznego.
3. Dla oferowanego produktu leczniczego Zamawiający wymaga złożenia karty charakterystyki produktu leczniczego - w przypadku zaoferowania produktu leczniczego.
4. Dla oferowanego produktu biobójczego Zamawiający wymaga złożenia karty charakterystyki produktu niebezpiecznego - w przypadku zaoferowania produktu biobójczego.
5. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnej ilości handlowej.
6. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych/katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian.
2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:
a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego;
b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia
z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego;
d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia;
f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy
i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia;
g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego);
h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4320,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środek do dezynfekcji skory przed zabiegami - 400 litrów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
156000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środek do dezynfekcji i chirurgicznego przygotowania rąk - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34600,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środek do dezynfekcji skóry przed nakłuciem - 2 pozycje asortymentowe
|
| |