Srodki dezynfekcyjne do skóry i błon sluzowych

Publication date 2017-06-01
End date 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522756-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Środki dezynfekcyjne do skóry i błon śluzowych - 3 pakiety asortymentowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 487b46c2-32dd-4c37-bbc7-4a01c0f35e74
Biuletyn 522756-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url ww.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=120_2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U z 2016r., poz.1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba zamawiającego wejscie C kancelaria ogólna szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Srodki dezynfekcyjne do skóry i błon sluzowych
Numer referencyjny DZP/120/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Środki dezynfekcyjne do skóry i błon śluzowych - 3 pakiety asortymentowe
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 194920,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 07.12.2016r. Dz. U. z 2016r. poz. 2142 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory – pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi – jeżeli dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 07.12.2016r. Dz. U. z 2016r. poz. 2142 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory – pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi – jeżeli dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. z dnia 17.01.2017r. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu– w przypadku zaoferowania wyrobu medycznego. 2. Zamawiający dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. z dnia 17.01.2017r. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) wymaga złożenia deklaracji zgodności CE - w przypadku zaoferowania wyrobu medycznego. 3. Dla oferowanego produktu leczniczego Zamawiający wymaga złożenia karty charakterystyki produktu leczniczego - w przypadku zaoferowania produktu leczniczego. 4. Dla oferowanego produktu biobójczego Zamawiający wymaga złożenia karty charakterystyki produktu niebezpiecznego - w przypadku zaoferowania produktu biobójczego. 5. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnej ilości handlowej. 6. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych/katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego; b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego); h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4320,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środek do dezynfekcji skory przed zabiegami - 400 litrów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 156000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środek do dezynfekcji i chirurgicznego przygotowania rąk - 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34600,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środek do dezynfekcji skóry przed nakłuciem - 2 pozycje asortymentowe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)