Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tuszy i tonerów według bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy

Publication date 2012-12-03
End date 2012-12-12 11:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255363 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976442, 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tuszy i tonerów według bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie otrzymanego zapotrzebowania określającego rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. Wykonawca będzie dostarczał zamawiane artykuły na własny koszt i ryzyko. Zamawiający podzielił asortyment na 3 pakiety. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów. Pakiet nr 1: Artykuły biurowe, Pakiet nr 2: Papier ksero, Pakiet nr 3: Tusze i tonery do drukarek faksów i kserokopiarek.

Opis

117 pozycji w pakiecie2 pozycje w pakiecie43 pozycje w pakiecie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Ulica ul. Grabiszyńska 105
Nr domu 105
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-439
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 783-13-73
Fax (0-71) 362-15-12
Internet www.dctk.wroc.pl
Regon 93271739200000
E mail zamowienia@dctk.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/01/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie artykułów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: Nr zadania Kwota w PLN pakiet 1 6 500,00 pakiet 2 7 200,00 pakiet 3 12 400,00 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmie, że wymagania, o których mowa w pkt 1, mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak, by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw 1.Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ. 2.W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pakiecie nr 3 w celu potwierdzenia, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzającego przeprowadzenie testów wydajnościowych zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 lub równoważnymi, dla każdego oferowanego produktu, b) oświadczenia następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu, zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt (załącznik nr 7 do SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku Vat na towar będący przedmioten zamówienia.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.dctk.wroc.pl
Spec war Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław
Data skl 12/12/2012
Godz skl 11:00
Miejsce Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, sekretariat Dyrektora - pokój nr 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)