Dostawa sprzętu informatycznego

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524453-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 301210003, 302313000, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. Zakres zamówienia został podzielony na 5 zadań:
Zad. 1. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne z tonerem o wydajności min. 15000 kopii – 16 szt.
Zad. 2. Laserowa drukarka monochromatyczna z wbudowanym automatycznym dupleksem
i interfejsem sieciowym – 40 szt.
Zad. 3. Monitor LCD 21,5’’ – 11 szt.
Zad. 4. Laptop z systemem operacyjnym i torbą – 17 szt. i czytnikiem kart mikroprocesorowych
– 10 szt.
Zad.5. Zestaw komputerowy All in One z systemem operacyjnym – 45 szt. oraz czytnikiem kart mikroprocesorowych – 35 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a62cfa3-b823-4a68-ac4f-4767d429df9d
Biuletyn 524453-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny ZP.31.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. Zakres zamówienia został podzielony na 5 zadań: Zad. 1. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne z tonerem o wydajności min. 15000 kopii – 16 szt. Zad. 2. Laserowa drukarka monochromatyczna z wbudowanym automatycznym dupleksem i interfejsem sieciowym – 40 szt. Zad. 3. Monitor LCD 21,5’’ – 11 szt. Zad. 4. Laptop z systemem operacyjnym i torbą – 17 szt. i czytnikiem kart mikroprocesorowych – 10 szt. Zad.5. Zestaw komputerowy All in One z systemem operacyjnym – 45 szt. oraz czytnikiem kart mikroprocesorowych – 35 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ. Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy poprzez przedłużenie terminu dostawy o maksymalnie 14 dni w przypadku opóźnienia powstałego z przyczyn nie lezących po stronie Wykonawcy; 2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach; b) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku; c) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 3) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 4) Miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. małopolskiego jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności 5. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zad. 1. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne – 16 szt. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne z tonerem startowym dedykowanym przez producenta oraz z dodatkowym tonerem (sumaryczna wydajność tonerów min 15000kopii).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zad. 2 Laserowa drukarka monochromatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Laserowa drukarka monochromatyczna z wbudowanym automatycznym dupleksem i interfejsem sieciowym – 40 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zad.3 Monitor LCD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zad.3 Monitor LCD 21,5’’ – 11 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zad.4 Laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Laptopy: Laptop z systemem operacyjnym, torbą i czytnikiem kart mikroprocesorowych – 17 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)