Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania Zakładem Patomorfologii

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521708-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie Systemu, w tym integracja Systemu z systemami CliniNet wykorzystywanymi przez Użytkowników, o których mowa w Rozdziale II ust. 3, opartego o Oprogramowanie i Sprzęt oraz Platformę sprzętową Użytkowników, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6a05501-30fe-45be-8713-ec7f6093d1ca
Biuletyn 521708-N-2017
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 28891700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 720 366
Zamawiajacy fax 225 720 363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://dzp.wum.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Niniejsze postępowanie na podstawie art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) prowadzone jest przez Warszawski Uniwersytet Medyczny w imieniu własnym oraz na rzecz Samodzielnego Dziecięcego Szpitala Klinicznego oraz Samodzielnego Publicznego Centralnego Szpitala Klinicznego, którego przedmiotem jest dostawa i wdrożenie Systemu LIMS, który służył będzie scentralizowanemu wykonywaniu procedur medycznych przez ww. szpitale kliniczne, zwane na gruncie umowy Użytkownikami.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.wum.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pok. 308
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania Zakładem Patomorfologii
Numer referencyjny AEZ/S-036/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie Systemu, w tym integracja Systemu z systemami CliniNet wykorzystywanymi przez Użytkowników, o których mowa w Rozdziale II ust. 3, opartego o Oprogramowanie i Sprzęt oraz Platformę sprzętową Użytkowników, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 150
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, a) jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno wdrożenie informatycznego systemu zarządzania informacjami laboratoryjnymi (LIMS), o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (brutto). b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które w okresie ostatnich 3 (trzech) lat uczestniczyły we wdrożeniu (zakończonym w tym okresie) co najmniej jednego zintegrowanego informatycznego systemu zarządzania informacjami laboratoryjnymi (LIMS) w charakterze: -Kierownika projektu - 1 osoba posiadająca doświadczenie jw., -Analityk/Projektant – min.1 osoby, -Specjalista ds. programowania - min. 1 osoby, -Specjalista ds. wdrożeń - min. 1 osoby. Zamawiający wyjaśnia, że Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia może wskazać większą liczbę osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia określoną w tiret 2, 3, 4 (jako minimalną) i w takim przypadku doświadczenie tych osób będzie brane pod uwagę w kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe osób”, określonym w Rozdziale XIV.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b)oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument ten składany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – stanowiący Załączniku nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat doświadczenia zdobytego w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany modelu oferowanego urządzenia lub wersji oprogramowania, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model urządzenia lub wersja oprogramowania został/a wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem lub wersją oprogramowania należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub wersja oprogramowania, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w Umowie, b) w przypadku, gdy model urządzenia lub oprogramowanie został/o wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem lub oprogramowaniem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia lub oprogramowania, na urządzenie lub oprogramowanie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany lub oprogramowanie i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, c) zmiany terminu wykonania Zadania lub przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria doświadczenie zawodowe osób
Znaczenie 20,00
  
Kryteria koszt wsparcia technicznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)