Dostawa artykułów żywnościowych

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Lody i produkty podobne,
  • Pieczywo,
  • Wody mineralne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524377-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 31425003, 158110009, 154000002, 155000003, 151100002, 151120006, 152000000, 153311709, 155550003, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 12 zadań:
Zadanie 1 – Artykuły różne
Zadanie 2 – Warzywa i owoce
Zadanie 3 - Jajka
Zadanie 4 – Pieczywo i ciasta
Zadanie 5 - Tłuszcze
Zadanie 6 - Nabiał
Zadanie 7 – Mięso i wędliny
Zadanie 8 - Drób
Zadanie 9 - Ryby
Zadanie 10 – Mrożone warzywa
Zadanie 11 - Lody
Zadanie 12 - Woda
3. Ilości produktów, ich charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2, 5, 5a i 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi.
Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia.
5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu..
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający ma na myśli produkt o tych samych walorach organoleptycznych ( smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja), zawierający w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt podany przez Zamawiającego. Gramatura oferowanego produktu nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu asortymentowo-cenowym.
Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a4e18b5-2ef4-4c5a-b8e4-774b45eb4243
Biuletyn 524377-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url www.zozolawa.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozolawa.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozolawa.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/13/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 12 zadań: Zadanie 1 – Artykuły różne Zadanie 2 – Warzywa i owoce Zadanie 3 - Jajka Zadanie 4 – Pieczywo i ciasta Zadanie 5 - Tłuszcze Zadanie 6 - Nabiał Zadanie 7 – Mięso i wędliny Zadanie 8 - Drób Zadanie 9 - Ryby Zadanie 10 – Mrożone warzywa Zadanie 11 - Lody Zadanie 12 - Woda 3. Ilości produktów, ich charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2, 5, 5a i 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia. 5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu.. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający ma na myśli produkt o tych samych walorach organoleptycznych ( smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja), zawierający w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt podany przez Zamawiającego. Gramatura oferowanego produktu nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu asortymentowo-cenowym. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga dostarczenie tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że oferowany przedmiotu zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa, dostawa odbywać się będzie pojazdem dopuszczonym do transportu żywności zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia –Dz.U. z 2006r. nr 171, poz. 1225, oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymagania określone w U stawie z dnia 5 grudnia 2008 roku o chorobach zakaźnych i zakażeniach (Dz. U. nr 234 poz. 1570). - załącznik nr 8. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnego z treścią Załącznika nr 8. 2) Podpisany Załącznik nr 2 zawierający warunki dotyczące realizacji dostaw w zakresie poszczególnych zadań. Zamawiający wymaga złożenia tych dokumentów
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy. b) numeru katalogowego produktu, c) sposobu konfekcjonowania, d) liczby opakowań, e) dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta lub wycofanie produktu z obrotu, f) zmiany stawki podatku VAT, wówczas zmianie ulega kwota podatku VAT oraz cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian; h) w przypadku obniżki cen Wykonawcy lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawa zakupu przedmiotu zamówienia objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, i) zmiana cen jednostkowych netto w przypadku owoców i warzyw ( Zadanie nr - 2 ) może nastąpić w przypadku zmiany cen producenta, nie więcej jednak niż o kwartalny wskaźnik wzrostu/spadku cen towarów i usług konsumpcyjnych (GUS), nie częściej niż raz na trzy miesiące.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – Artykuły różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Artykuły różne - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Warzywa i owoce - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - Jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jajka - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – Pieczywo i ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieczywo i ciasta - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 - Tłuszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tłuszcze - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 - Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nabiał - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 – Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso i wędliny zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 - Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Drób - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9 - Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ryby - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10 – Mrożone warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mrożone warzywa - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11 - Lody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15555000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lody - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12 - Woda
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Woda - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia uzupełniającego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)