Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o. o.

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
Miejscowość Rawicz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524412-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji znajduje się w Rozdziale III SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32095d37-bafc-45ef-9df2-b1649b688dc8
Biuletyn 524412-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
Regon 30090413000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Grota Roweckiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Rawicz
Zamawiajacy kod pocztowy 63900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon (065) 546 70 64
Zamawiajacy fax (065) 546 70 64
Zamawiajacy email renata.pazola@szpitalrawicz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalrawicz.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o. o.
Numer referencyjny NLO-3820-05/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji znajduje się w Rozdziale III SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda złożenia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie kryteriow selekcji a)Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu I stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – wg druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. b)dotyczy Części nr 13 poz. 5 i 6 – Dokument poświadczający bezpieczeństwo wykonania rezonansu magnetycznego w polu o natężeniu 3T. c)prospektów, katalogów producenta, ulotek w języku polskim dotyczących zaoferowanych pozycji w każdej Części zamówienia (należy opisać nr Części i nr pozycji) – potwierdzających wymagane przez Zamawiającego parametry; d)próbki po 1 sztuce z każdego oferowanego przez Wykonawcę asortymentu (W przypadku gdy asortyment został opisany w kilku rozmiarach Zamawiający wymaga złożenia 1 próbki w dowolnym rozmiarze). Każda dostarczona próbka winna być opisana w języku polskim wraz ze wskazaniem nr pozycji i nr części, której dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione a)Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty; b)Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego wzoru złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wmagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza asortymentowo-cenowego; c)Oświadczenie Wykonawcy o istnieniu lub braku obowiązku podatkowego o którym jest mowa w w art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164.) w związku ze zmianą ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz.U. z 2011 r. Nr 177 poz. 1054 ze zm.) wprowadzonej ustawą z dnia 4 maja 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oświadczenia bez użycia załączonego do SIWZ formularza/załącznika złożone oświadczenie musi zawierać wszelkie informacje wynikające z zawartości przedmiotowego formularza/załącznika; d)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oświadczenia bez użycia załączonego do SIWZ formularza/załącznika złożone oświadczenie musi zawierać wszelkie informacje wynikające z zawartości przedmiotowego formularza/załącznika; e)Wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału XII niniejszej SIWZ. f)W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo (o którym mowa w rozdziale XII niniejszej SIWZ); w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; g)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1)zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego, 2)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów, 3)zmiany cen przedmiotu umowy jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego. 4)zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania do Zamawiającego dokumentu, potwierdzającego wprowadzenie do obrotu nowego asortymentu oraz potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania Zamawiającego, 5)zmiana terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie Zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)