Dostawa trybun stelażowych na Stadion Miejski w Piasecznie.

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524048-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa trybun stelażowych
1. Trybuna 8 rzędowa; trybuna demontowalna z zabudowanymi podstopnicami spełniająca normy bezpieczeństwa;
- Konstrukcja z profili zamkniętych na pełnym obramowaniu z zastrzałami w ocynku ogniowym;
- Trybuna wyposażona w siedziska typu antywandalowego
- Trybuna wyposażona w min. 264 miejsca
- Liczba identycznych trybun objęta zamówieniem: 3 sztuki
2. Trybuna tzw. „gości” 8 rzędowa; trybuna demontowalna z zabudowanymi podstopnicami spełniająca normy bezpieczeństwa;
- Trybuna wyposażona w siedziska typu antywandalowego
- Trybuna wyposażona w min. 132 miejsca
- Liczba identycznych trybun objęta zamówieniem: 1 sztuka. Wymagany termin realizacji –

od 4 do 6 tygodni od podpisania umowy. Dla potrzeb ogłoszenia przyjmuje się, że 1 tydzień ma 7 dni co daje termin wykonania od 28 dni do 42 dni od podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6dd92acf-9f2d-4f79-aa84-b9ef07c6fd00
Biuletyn 524048-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 1589128900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu
Adres strony url www.piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, pok. 75 III piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa trybun stelażowych na Stadion Miejski w Piasecznie.
Numer referencyjny Spr. 61/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa trybun stelażowych 1. Trybuna 8 rzędowa; trybuna demontowalna z zabudowanymi podstopnicami spełniająca normy bezpieczeństwa; - Konstrukcja z profili zamkniętych na pełnym obramowaniu z zastrzałami w ocynku ogniowym; - Trybuna wyposażona w siedziska typu antywandalowego - Trybuna wyposażona w min. 264 miejsca - Liczba identycznych trybun objęta zamówieniem: 3 sztuki 2. Trybuna tzw. „gości” 8 rzędowa; trybuna demontowalna z zabudowanymi podstopnicami spełniająca normy bezpieczeństwa; - Trybuna wyposażona w siedziska typu antywandalowego - Trybuna wyposażona w min. 132 miejsca - Liczba identycznych trybun objęta zamówieniem: 1 sztuka. Wymagany termin realizacji – od 4 do 6 tygodni od podpisania umowy. Dla potrzeb ogłoszenia przyjmuje się, że 1 tydzień ma 7 dni co daje termin wykonania od 28 dni do 42 dni od podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Dostawa trybuny tzw "gości" przy boisku bocznym na stadionie Miejskim w Piasecznie.
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji – od 4 do 6 tygodni od podpisania umowy. Dla potrzeb ogłoszenia przyjmuje się, że 1 tydzień ma 7 dni co daje termin wykonania od 28 dni do 42 dni od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie, minimum jedną dostawę potwierdzającą realizację zamówień polegających na dostawie trybun demontowalnych o pojemności minimum 900 miejsc, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; (załącznik nr 3 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1.Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ; 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - przedstawienie minimum jednej dostawy potwierdzającej realizację zamówienia polegającego na dostawie trybuny demontowalnej o pojemności 900 miejsc, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; Powyższy wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wykazu produktów lub materiałów równoważnych – jeżeli takie zostały zaoferowane - na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5. następujących dokumentów: - Sprawozdanie z badań zapalności mebli – dot. siedzisk - Sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania materiałów – dot. siedzisk - Sprawozdanie z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania – dot. siedzisk - Atest higieniczny – dot. siedzisk - Sprawozdanie z badań odporności na promieniowanie UV – dot. siedzisk - Opinia z zakresu ochrony przeciwpożarowej – dot. konstrukcji nośnej trybuny
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)